- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Sokołów
Lokalizacja
Sokołów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Opis stanowiska:
bieżąca kontrola zgłoszeń reklamacyjnych
prowadzenie i nadzorowanie dokumentacji reklamacyjnej
rozpatrywanie skarg i odwołań klientów zgodnie z przyjętymi zasadami
kontakt (telefoniczny, pisemny) z klientem w zakresie realizacji reklamacji
współpraca z innymi działami firmy w ramach realizowanych zadań
przygotowywanie materiałów szkoleniowych, szkolenie, egzekwowanie i kontrola przestrzegania procedur reklamacyjnych w sklepach
Wymagania:
znajomość procedur reklamacyjnych oraz prawnych aspektów obsługi klienta będzie dodatkowym atutem
umiejętność organizowania pracy własnej
samodzielność w realizacji powierzonych zadań
swoboda wypowiedzi, posługiwanie się poprawna polszczyzną
dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, sprawne pisanie na klawiaturze
zdolności komunikacyjne, umiejętność słuchania
umiejętność opanowania stresu oraz studzenia emocji, cierpliwość i opanowanie
chęć do nauki/otwartość na zdobywanie wiedzy
umiejętność budowania właściwej relacji z klientem, wysoka kultura osobista
mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
prywatną opiekę medyczną,
kartę sportową,
ubezpieczenie na życie,
bezpłatny transport z Centrum Warszawy (do i z pracy),
możliwość rozwoju,
nowoczesne biuro.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Sokołów,
Mazowieckie