RTV EURO AGD- Menedżer ds. Usług Dodanych, Warszawa
Lokalizacja
Warszawa, Ochota
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Warszawa, Ochota
Opis
Twój zakres obowiązków
Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za tworzenie, rozwój i wdrażanie usług VAS,
Opracowywanie strategii sprzedażowej i marketingowej usług dodanych,
Tworzenie koncepcji produktów,
Nawiązywanie i rozwój współpracy z dostawcami usług,
Rozwój sprzedaży usług w kanale internetowym, współpraca ze sklepami w zakresie sprzedaży, reklamacji i technik wykonywania usług dodanych,
Współpraca z IT i innymi działami w firmie w zakresie wdrażania i rozwoju usług,
Wsparcie sprzedażowo – szkoleniowe w zakresie sprzedaży usług, optymalizowanie procesów biznesowych.
Monitorowanie i analiza konkurencji i rynku usług dodanych.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe,
Min. 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z tworzeniem i wdrażaniem nowych produktów,
Mile widziane doświadczenie zdobyte w branży retail, telco, bankowość, e-commerce,
Umiejętność krytycznego myślenia i wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
Umiejętność strategicznego myślenia i tworzenia planów biznesowych,
Własna inicjatywa, optymizm i pozytywne nastawienie,
Duża samodzielność w działaniu oraz umiejętność organizacji pracy własnej,
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, dobra znajomość j. angielskiego,
Nastawienie na pracę zespołową.
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej,
Praca w przyjemnej atmosferze w zespole profesjonalistów,
Możliwość wychodzenia poza schematy i realizacja własnych pomysłów,
Pakiet benefitów: karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kluby sportowe, platforma służąca wsparciu pracowników, świąteczne kody rabatowe na zakup sprzętów.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.