- Strona główna
- Praca
- Zdrowie
- Rejestracja i obsługa pacjentów
- Rejestracja i obsługa pacjentów - Łódzkie
- Rejestracja i obsługa pacjentów - Łódź
- Rejestracja i obsługa pacjentów - Śródmieście
Rejestrator/Rejestratorka Medyczna Centrum Medyczne PoMoc
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie, Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Centrum Medyczne PoMoc to specjalistyczne poradnie lekarzy specjalistów dla dzieci i dorosłych, m.in. neurologa, pediatry, genetyka i innych.
W związku z rozwojem poradni poszukujemy do naszego sekretariatu medycznego w nowo otwartej lokalizacji, osoby na stanowisko:
Rejestrator/Rejestratorka medyczna
Miejsce pracy: Łódź, ul. Piotrkowska 17
Do zadań osoby na ww. stanowisku należeć będzie kompleksowa obsługa recepcji, w tym:
Obsługa Pacjentów Poradni PoMoc: osobista, telefoniczna, mailowa - udzielanie informacji, umawianie wizyt, obsługa programu e-recepcja itd.
Koordynacja kalendarza wizyt lekarzy i bieżąca współpraca z lekarzami w tym zakresie a także z Dyrektorem poradni:
a. zarządzanie kalendarzem poszczególnych lekarzy i terapeutów; bieżąca aktualizacja informacji o dostępności lekarzy i terapeutów oraz zakresie ich usług;
b. rozliczanie godzin pracy specjalistów, przygotowywanie zestawień zrealizowanych usług;
c. bieżące wsparcie lekarzy i terapeutów w ich pracy w Poradni PoMoc w ramach ustalonych godzin.
Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnej ze standardami, wdrażanie i szkolenie współpracowników w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej w aplikacji dostępnej w poradni.
Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących,
Prowadzenie kasy poradni, w szczególności:
a. obsługa terminala płatniczego;
b. przyjmowanie i ewidencjonowanie wpłat gotówkowych od pacjentów na kasie fiskalnej;
c. przechowywanie gotówki zgodnie z obowiązującymi procedurami;
d. codzienne wprowadzanie zapisów dotyczących operacji gotówkowych w kasie do raportu kasowego;
e. pilnowanie zgodności zapisów i dokumentów z wpłatami;
f. raportowanie kasy 0 dzienne, tygodniowe, miesięczne
Bieżące rozliczanie faktur (obsługa systemu Symfonia) i przekazywanie ich do księgowości.
Zapewnienie ciągłości pracy w poradni od strony administracyjno – biurowej: bieżące zakupy, zapewnienie czystości i sprawności urządzeń, obsługa korespondencji.
Dbałość o porządek otoczenia i budowanie pozytywnego wizerunku poradni.
W związku z rozwojem poradni i uruchomieniem nowej lokalizacji, praca rejestratorki będzie obejmować również monitorowanie i raportowanie wskaźników realizacji usług poradni oraz - zwłaszcza w początkowym okresie - działania wspierające akcje marketingowe mające na celu pozyskiwanie nowych pacjentów.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy administracyjnej, mile widziane w obsłudze klienta,
Mile widziana znajomość podstawowej wiedzy z księgowości lub gotowość do jej pozyskania.
Sprawna obsługa komputera i sprzętu biurowego,
Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
Wysoka kultura osobista oraz dobre umiejętności komunikacyjne,
Entuzjazm i dynamika działania,
Inicjatywa i zaangażowanie w wykonywane czynności.
Oferujemy:
· W początkowym okresie zatrudnienia - pracę w wymiarze 1/2 etatu, na początku na jedną zmianę od ok. godziny 12.00; docelowo praca na pełen etat;
· Pełne wdrożenie oraz bieżące wsparcie od Dyrektora Poradni.
· Przyjazną atmosferę pracy, możliwość rozwoju wraz z rozwojem nowej lokalizacji Poradni.
Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana prześlij CV!
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Łódzkie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?