Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Zdrowie
  4. Rejestracja i obsługa pacjentów
  5. Rejestracja i obsługa pacjentów - Łódzkie
  6. Rejestracja i obsługa pacjentów - Łódź
  7. Rejestracja i obsługa pacjentów - Śródmieście
Dodane 23 maja 2024

Rejestrator/Rejestratorka Medyczna Centrum Medyczne PoMoc

Lokalizacja

Łódź, Śródmieście

Wymiar pracy

Niepełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie, Umowa o pracę, Samozatrudnienie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Praca zmianowa, Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Centrum Medyczne PoMoc to specjalistyczne poradnie lekarzy specjalistów dla dzieci i dorosłych, m.in. neurologa, pediatry, genetyka i innych.

W związku z rozwojem poradni poszukujemy do naszego sekretariatu medycznego w nowo otwartej lokalizacji, osoby na stanowisko:

Rejestrator/Rejestratorka medyczna

Miejsce pracy: Łódź, ul. Piotrkowska 17

Do zadań osoby na ww. stanowisku należeć będzie kompleksowa obsługa recepcji, w tym:

  • Obsługa Pacjentów Poradni PoMoc: osobista, telefoniczna, mailowa - udzielanie informacji, umawianie wizyt, obsługa programu e-recepcja itd.

  • Koordynacja kalendarza wizyt lekarzy i bieżąca współpraca z lekarzami w tym zakresie a także z Dyrektorem poradni:

a.  zarządzanie kalendarzem poszczególnych lekarzy i terapeutów; bieżąca aktualizacja informacji o dostępności lekarzy i terapeutów oraz zakresie ich usług;

b. rozliczanie godzin pracy specjalistów, przygotowywanie zestawień zrealizowanych usług;

c. bieżące wsparcie lekarzy i terapeutów w ich pracy w Poradni PoMoc w ramach ustalonych godzin.

  • Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnej ze standardami, wdrażanie i szkolenie współpracowników w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej w aplikacji dostępnej w poradni.

  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących,

  • Prowadzenie kasy poradni, w szczególności:

a. obsługa terminala płatniczego;

b. przyjmowanie i ewidencjonowanie wpłat gotówkowych od pacjentów na kasie fiskalnej;

c. przechowywanie gotówki zgodnie z obowiązującymi procedurami;

d. codzienne wprowadzanie zapisów dotyczących operacji gotówkowych w kasie do raportu kasowego;

e. pilnowanie zgodności zapisów i dokumentów z wpłatami;

f. raportowanie kasy 0 dzienne, tygodniowe, miesięczne

  • Bieżące rozliczanie faktur (obsługa systemu Symfonia) i przekazywanie ich do księgowości.

  • Zapewnienie ciągłości pracy w poradni od strony administracyjno – biurowej: bieżące zakupy, zapewnienie czystości i sprawności urządzeń, obsługa korespondencji.

  • Dbałość o porządek otoczenia i budowanie pozytywnego wizerunku poradni.

W związku z rozwojem poradni i uruchomieniem nowej lokalizacji, praca rejestratorki będzie obejmować również monitorowanie i raportowanie wskaźników realizacji usług poradni oraz  - zwłaszcza w początkowym okresie - działania wspierające akcje marketingowe mające na celu pozyskiwanie nowych pacjentów.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej, mile widziane w obsłudze klienta,

  • Mile widziana znajomość podstawowej wiedzy z księgowości lub gotowość do jej pozyskania.

  • Sprawna obsługa komputera i sprzętu biurowego,

  • Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania,

  • Wysoka kultura osobista oraz dobre umiejętności komunikacyjne,

  • Entuzjazm i dynamika działania,

  • Inicjatywa i zaangażowanie w wykonywane czynności.

Oferujemy:

·       W początkowym okresie zatrudnienia - pracę w wymiarze 1/2 etatu, na początku na jedną zmianę od ok. godziny 12.00; docelowo praca na pełen etat;

·       Pełne wdrożenie oraz bieżące wsparcie od Dyrektora Poradni.

·       Przyjazną atmosferę pracy, możliwość rozwoju wraz z rozwojem nowej lokalizacji Poradni.

 Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana prześlij CV!

Aplikuj

Lokalizacja

Łódź, Śródmieście

Łódzkie

Łódzkie, Łódź, Śródmieście
ID: 920371809

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon