Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Sprzedaż
  4. Zarządzanie sprzedażą
  5. Zarządzanie sprzedażą - Małopolskie
  6. Zarządzanie sprzedażą - Kraków
  7. Zarządzanie sprzedażą - Podgórze Duchackie
Rekrutacja
Dodane 11 czerwca 2024

Regionalny Manager Sprzedaży Cukiernia Sowa - nowe punkty w Krakowie

Lokalizacja

Kraków, Podgórze Duchackie

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Samozatrudnienie

Specjalne wymagania: Książeczka sanepidowskaOdpowiednie doświadczenie zawodoweSystem wynagrodzeń: Podstawa + prowizjaDyspozycyjność: Praca zmianowa, Praca w weekendy, Elastyczny czas pracySamochód służbowy: TakMiejsce pracy: W siedzibie firmyKadra kierownicza

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Cukiernia Sowa to polska, rodzinna marka z prawie 80-letnią tradycją. Nasze punkty handlowe znajdują się w ok. 60 miastach, a już niebawem nasze sklepy pojawią się również w Krakowie. Filarami niezbędnymi do funkcjonowania i rozwoju Cukierni Sowa są profesjonalni i zaangażowani członkowie kadry zarządzającej. Obsługa klienta jest dla nas równie ważna co jakość naszych ręcznie produkowanych wyrobów, dlatego wysokie standardy przyświecają nam jako cel każdego dnia. Jeśli jesteś odpowiedzialną i dobrze zorganizowaną osobą, umiesz zarządzać zespołami w duchu pozytywnej dyscypliny, a funkcjonowanie punktów handlowych/usługowych znasz od podszewki dołącz do naszego zespołu obejmując rolę:

Regionalny Manager Sprzedaży (Kraków)

Na początek otwieramy nasze sklepy w CH Bonarka i M1, z czasem dojdą kolejne.

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • organizacja pracy i zarządzanie zespołami w kilku podległych punktach handlowych

  • tworzenie przyjemnego miejsca pracy, opartego o dobrą komunikację i współpracę

  • dbałość o jakość obsługi klienta zgodną ze standardami firmy

  • nadzór nad ekspozycją towaru oraz jego dostępnością w sklepach stacjonarnych

  • realizacja celów sprzedażowych w podległych sklepach: liczbowych i jakościowych

  • tworzenie grafików dla podległych pracowników oraz rozliczanie czasu pracy

  • rekrutacje, szkolenia i rozwój zespołu, rozwiązywanie konfliktów

  • rozliczanie podległych punktów handlowych oraz raportowanie wyników

  • transport asortymentu pomiędzy punktami (w razie potrzeby)

  • godne reprezentowanie Pracodawcy podczas komunikacji zewnętrznej

  • udział w cyklicznych spotkaniach wewnętrznych, organizowanych w siedzibie firmy i szkoleniach

UWAGA! Zaczniesz pracę od szkolenia i wdrożenia na stanowisku pracownika sklepu, ponieważ musisz poznać nasze standardy i zwyczaje od podstaw, na tę potrzebę na miesiąc (albo 2x2 tygodnie) oddelegujemy Cię do pracy we Wrocławiu lub w jednym z naszych punktów firmowych w innym mieście (Twój wybór), gdzie będziesz obserwować i współpracować ściśle z zespołem jako jego członek, a także pracownik obsługi klienta. Tylko dzięki kompleksowemu zapoznaniu się z procedurami panującymi w naszej firmie, staniesz się współautorem sukcesu i rozwoju sieci.

Na czym nam zależy?

  • minimum 3-letnim doświadczeniu na podobnym stanowisku w branży handlowej, usługach lub gastronomii

  • wysoko rozwiniętych umiejętnościach interpersonalnych w tym pozytywnego motywowania pracowników

  • dyspozycyjności do pracy o różnych porach dnia, również w weekendy i święta

  • świetnej organizacji pracy i umiejętności zwinnego zarządzania czasem

  • zaangażowaniu i ukierunkowaniu na realizację celów biznesowych

  • samodzielności i proaktywności w działaniu

  • dokładności i dbałości o standardy

  • niezawodnej komunikacji i radzeniu sobie w różnych, czasem trudnych sytuacjach

  • odporności na stres, otwartości na zmiany

  • znajomości podstaw prawa pracy i BHP, a także zasad fakturowania VAT

  • czynnym prawie jazdy kat. B

  • doświadczeniu w analizie przychodów i kosztów

  • gotowości do odbycia 4-tygodniowego szkolenia poza Krakowem (z możliwością rozbicia na 2 delegacje po 2 tygodnie)

  • mile widziana będzie znajomość systemu POS Foodsoft

Na co możesz liczyć?

  • realny wpływ na biznes i rozwój marki

  • szkolenia i wszelkie niezbędne narzędzia do pracy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B

  • wynagrodzenie w systemie podstawa + premia

  • pakiet medyczny i ubezpieczenie grupowe

  • szeroki pakiet socjalny (karty Pluxee – dawne Sodexo, talony świątecznie, zniżki firmowe, dopłaty do Multisport i OK-System)

  • imprezy i wycieczki integracyjne

  • nie mamy owocowych czwartków, ale mamy pod ręką inne specjały :)

 

Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie, wyślij CV przez nasz formularz już dziś.

Czekamy na Ciebie! 

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Kraków, Podgórze Duchackie

Małopolskie

Małopolskie, Kraków, Podgórze Duchackie
ID: 919814582

Darmowa aplikacja na Twój telefon