Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Śląskie
  6. Administracja, prace biurowe - Częstochowa
  7. Administracja, prace biurowe - Stradom
Dodane 27 maja 2024

Referent ds. obsługi zamówień

Lokalizacja

Częstochowa, Stradom

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Jeżeli jesteś osobą zorganizowaną, zaangażowaną, energiczną i sumienną, a dodatkowo posiadasz łatwość komunikacji z innymi osobami i cenisz sobie długotrwałą oraz spokojną współpracę, to zachęcamy do złożenia aplikacji.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • kompleksowa obsługa zamówienia

  • koordynacja dostaw poprzez zsynchronizowanie działań poszczególnych obszarów firmy

  • bieżąca współpraca i wymiana informacji z pozostałymi działami współpracującymi i wspierającymi realizację zamówienia

Od kandydatów oczekujemy:

  • analitycznego myślenia,

  • znajomości arkusza kalkulacyjnego Excel

  • uczciwości,

  • odpowiedzialności,

  • zaangażowania.

Warunkiem koniecznym jest posiadanie doświadczenia w obsłudze systemu magazynowo-handlowego ERP OPTIMA.

Miejsce pracy - Częstochowa (Stradom)

Praca od poniedziałku do piątku

Prosimy o przesyłanie C.V.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

UWAGA: W przypadku kontaktu telefonicznego prosimy dzwonić wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 9.00. do 15.00.

Aplikuj

Lokalizacja

Częstochowa, Stradom

Śląskie

Śląskie, Częstochowa, Stradom
ID: 921122789

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon