- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Śląskie
- Administracja, prace biurowe - Częstochowa
- Administracja, prace biurowe - Stradom
Referent ds. obsługi zamówień
Lokalizacja
Częstochowa, Stradom
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jeżeli jesteś osobą zorganizowaną, zaangażowaną, energiczną i sumienną, a dodatkowo posiadasz łatwość komunikacji z innymi osobami i cenisz sobie długotrwałą oraz spokojną współpracę, to zachęcamy do złożenia aplikacji.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
kompleksowa obsługa zamówienia
koordynacja dostaw poprzez zsynchronizowanie działań poszczególnych obszarów firmy
bieżąca współpraca i wymiana informacji z pozostałymi działami współpracującymi i wspierającymi realizację zamówienia
Od kandydatów oczekujemy:
analitycznego myślenia,
znajomości arkusza kalkulacyjnego Excel
uczciwości,
odpowiedzialności,
zaangażowania.
Warunkiem koniecznym jest posiadanie doświadczenia w obsłudze systemu magazynowo-handlowego ERP OPTIMA.
Miejsce pracy - Częstochowa (Stradom)
Praca od poniedziałku do piątku
Prosimy o przesyłanie C.V.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.
UWAGA: W przypadku kontaktu telefonicznego prosimy dzwonić wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 9.00. do 15.00.
Lokalizacja
Częstochowa, Stradom
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?