Referent ds. obsługi klienta w ZPOW Kotlin
Lokalizacja
Kotlin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa zamówień
Awizacja zamówień
Monitorowanie realizacji zamówień
Koordynowanie realizacji zamówień z działem produkcji oraz z działem logistyki
Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów
Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
Przygotowywanie zestawień i raportów sprzedaży
Odbieranie i odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną i elektroniczną
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta i umiejętność nawiązywania relacji.
Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Znajomość języka niemieckiego/języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Książeczka do celów sanitarno- epidemiologicznych
Oferujemy:
ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego
umowę o pracę
Oferty zawierające CV i list motywacyjny należy złożyć w dziale kadr
ZPOW Kotlin Sp. z o.o.
Ul. Poznańska 42
63-220 Kotlin
Dział Kadr
lub
przesyłać w formie elektronicznej z dopiskiem: Rekrutacja na adres : biuro(małpa)zpowkotlin.pl TEL. 62 740 51 45.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o umieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych).
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?