- Strona główna
- Praca
- Finanse / księgowość
- Pozostałe w Finanse i księgowość
- Pozostałe w Finanse i księgowość - Dolnośląskie
- Pozostałe w Finanse i księgowość - Wałbrzych
Referent ds. kadr i płac, praca w biurze rachunkowym
Lokalizacja
Wałbrzych
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
samodzielne prowadzenie spraw kadrowo – płacowych klientów biura (ewidencja
czasu pracy, akta osobowe, zaświadczenia o zarobkach, zajęcia komornicze)
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
nadzór nad dokumentacją kadrowo- płacową,
sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, US i PFRON,
kontakt z instytucjami zewnętrznymi: US, ZUS itp.
pogłębianie oraz aktualizowanie swojej wiedzy z zakresu kadr i płac,
WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe kierunkowe lub średnie wraz z ukończonymi kursami zawodowymi
praktyczna znajomości zagadnień z zakresu kadr i płac (min. 2 lata doświadczenia)
znajomość programów: Płatnik, Gratyfikant
bardzo dobra znajomości prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zasad
rozliczania wynagrodzeń,
chęć rozwoju i pogłębiania wiedzy w obszarze kadrowo - płacowym,
samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
dokładność i odpowiedzialność,
umiejętność pracy w zespole,
bardzo dobra organizacja pracy
doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem
OFERUJEMY:
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na ½ etatu na okres próbny z możliwością jej przedłużenia,
satysfakcjonujące wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy i poziomu
umiejętności,
możliwość awansu uzależnioną od nabywanych umiejętności i samodzielności,
wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy od wdrożenia do usamodzielnienia,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
możliwość przystąpienia do dobrowolnego ubezpieczenia grupowego na życie,
praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 16:00,
pracę w miłej atmosferze.
Lokalizacja
Wałbrzych,
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?