Referent ds. administracji i kadr
EDUPARTNERS Doradztwo i szkolenia
Lokalizacja
Chorzów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
EDUPARTNERS realizuje projekty doradcze na rzecz swoich Klientów. Specjalizujemy się w usprawnianiu i projektowaniu procesów i systemów HR oraz doradztwie organizacyjnym dla przedsiębiorstw
Poszukujemy zaangażowanej osoby, która będzie odpowiedzialna za całokształt prac administracyjno-biurowych oraz będzie realizowała pomocnicze zadania kadrowe.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
obsługa sekretariatu,
obsługa procesów administracyjnych zaopatrzenia biura, korespondencji, przygotowywanie wydruków, ankiet, materiałów szkoleniowych,
przygotowywanie raportów i zestawień oraz prezentacji na potrzeby wewnętrzne firmy,
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników (umowy, aneksy, świadectwa pracy),
obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, kontakt z medycyną pracy, ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich,
budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
min. 1 rok doświadczenia na tożsamym lub podobnym stanowisku,
wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, zarządzanie, nauki społeczne),
praktyczna znajomość przepisów w zakresie prawa pracy,
umiejętność wykorzystania możliwości pakietu MS Office, szczególnie MS Word, Excel, Power Point,
prawo jazdy kat. B,
gotowość do wyjazdów służbowych,
bardzo wysoki poziom kompetencji organizacyjnych i komunikacyjnych,
umiejętność pracy pod presją czasu,
wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.
Mile widziane:
kurs specjalisty ds. kadr i płac – certyfikat z kodem zawodu,
znajomość programów kadrowo-płacowych: Unisoft, Komax, Comarch programu Płatnik,
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
możliwość podnoszenia swoich kompetencji
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Chorzów,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?