Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Opis
ANWA Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Toyoty w Krakowie al. Pokoju 57, wiodący lider sprzedaży samochodów TOYOTA na rynku małopolskim, w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje osoby uśmiechniętej, komunikatywnej, z wysokim poziomem kultury osobistej, nastawionej na najwyższą jakość świadczonych usług do pracy na stanowisku:
SPECJALISTA/-KA DS. OBSŁUGI KLIENTA - FRONT OFFICE
Główny zakres zadań:
udzielanie informacji Klientom firmy ANWA
wspomaganie Zespołu w bieżących pracach
współuczestniczenie w akcjach promocyjnych
Od kandydatów oczekujemy:
wysokich umiejętności komunikacji i pracy w zespole
skuteczności działania oraz silnej motywacji do osiągania wyznaczonych celów
znajomości języka angielskiego
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w renowowanej firmie
zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego
pracę w dynamicznym zespole
benefity pracownicze: Multisport, LUXMED
Dane osobowe są zbierane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i następuje na podstawie zgody umieszczonej poniżej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich dodatkowych danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?
