Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 04 sierpnia 2025

Recepcjonistka/Recepcjonista w Tao Tao SPA - Poznań

Tao Tao Balijskie SPA Dowiedz się więcej

Wynagrodzenie

30,50 - 32,50 zł / godz. brutto

Lokalizacja

Poznań, Stare Miasto

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Lokalizacja

Paderewskiego 8

60-209 Poznań, Stare Miasto

Wskazówki dojazdu

Opis

TAO TAO SPA – marka specjalizująca się w autentycznych masażach balijskich poszukuje osób na stanowisko: "Opiekun Klienta / Recepcjonistka".

Lokalizacje: Poznań.

Szukamy osób, które są:

  • otwarte na rozwój i naukę,

  • gotowe do pracy z Gościem w duchu premium hospitality,

  • nastawione na sprzedaż oraz świadome, że budowanie relacji z Gościem to także umiejętność rekomendowania usług i produktów,

  • zdyscyplinowane w pracy według sprawdzonych procedur i standardów marki.

Wymiar pracy:

  • pełny etat lub część etatu (nie mniej niż 100 godzin miesięcznie),

  • praca zmianowa w godzinach: pon.–niedz. 11:00–21:00,

  • wymagana bardzo dobra dyspozycyjność (również w weekendy),

  • obowiązkowy status studenta.

  • stawka: podstawowa stawka 30,5 PLN brutto za h, w przypadku realizacji targetu sprzedażowego miesięcznego - stawka wyższa 32,5 PLN brutto za h.

Zakres obowiązków:

  • kompleksowa, zgodna z procedurami obsługa Gości w salonie oraz telefonicznie i mailowo,

  • aktywna sprzedaż zabiegów i kosmetyków zgodnych z filozofią Tao Tao SPA,

  • budowanie relacji i zapewnianie najwyższego poziomu doświadczenia Gościa,

  • prowadzenie rezerwacji i obsługa systemu rejestracji klientów,

  • praca z kasą fiskalną oraz wystawianie dokumentów sprzedaży,

  • bieżąca współpraca z terapeutkami i zespołem,

  • dbałość o estetykę przestrzeni i wizerunek marki premium,

  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i komunikacją wewnętrzną.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,

  • min. 3 miesiące doświadczenia w obsłudze klienta lub recepcji,

  • otwartość w komunikacji z klientem i umiejętności sprzedażowe,

  • wysoka kultura osobista i prezencja,

  • zaangażowanie, odpowiedzialność i doskonała organizacja pracy,

  • nastawienie na rozwój i pracę zgodną z określonymi standardami,

  • komunikatywność, empatia i gotowość do budowania relacji z Gośćmi,

  • samodzielność, punktualność, umiejętność priorytetyzowania zadań,

  • łatwość przyswajania wiedzy – szkolimy z zakresu sprzedaży i procedur.

Oferujemy:

  • pracę w renomowanej, rozwijającej się marce premium z balijskimi certyfikowanymi terapeutkami,

  • przyjazną atmosferę i wspierający zespół,

  • elastyczny grafik ustalany z wyprzedzeniem,

  • możliwość realnego rozwoju zawodowego i osobistego,

  • szkolenia z zakresu standardów obsługi i sprzedaży,

  • umowę zlecenie oraz wynagrodzenie zależne od przepracowanych godzin.

*

Jeśli chcesz pracować w miejscu, które celebruje sztukę gościnności i stawia na jakość – dołącz do nas.

Aplikuj
ID: 1017986751

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon