

Recepcjonista_tka - 20 godz. tygodniowo
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Opis
#JesteśmyOBI czyli międzynarodową firmą o 50-letniej tradycji w branży DIY.
W Europie zarządzamy łącznie 660 marketami, w tym w Polsce jest ich 61, zlokalizowanych w 41 miastach. Jako lider rynku artykułów budowlanych, swój sukces zawdzięczamy przede wszystkim ludziom tworzącym OBI. To dzięki nim możemy pochwalić się stałym rozwojem firmy, zorientowanym na potrzeby Klientów, w zakresie asortymentu i usług dla domu i ogrodu.
W naszych marketach pomagamy Klientom w realizacji marzeń o zaprojektowaniu, wybudowaniu i urządzeniu wymarzonego miejsca. Od projektu i listy zakupów, po dekoracyjne dodatki. Wspieramy tworzenie domów, wyposażenie mieszkań, aranżację ogrodów i balkonów, pamiętając jednocześnie, że dom to nie tylko cztery ściany, ale również rodzina, bezpieczeństwo i wygoda.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie obsługi gości i Pracowników firmy;
- Skanowanie, kodowanie i wprowadzanie faktur do systemu Workflow (elektroniczny obieg dokumentów) oraz kontrola czy wszystkie faktury przychodzące zostały poprawnie wczytane;
- Identyfikacja adresatów wszystkich faktur;
- Prowadzenie bieżącej ewidencji przesyłek przychodzących i wychodzących oraz sporządzanie rejestrów, raportów i zestawień;
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
- Merytoryczny opis faktur;
- Obsługa centrali telefonicznej oraz innych urządzeń biurowych (faks, ksero, komputer itp.);
- Zgłaszanie na bieżąco usterek w siedzibie firmy bezpośrednio do dostawców (ekspresy do kawy, automaty vendingowe) lub do osób odpowiedzialnych w firmie (awarie);
- Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawienia pocztowej książki nadawczej);
- Zamawianie art. Spożywczych (kawę, herbatę, mleko itp.);
- Dbanie o utrzymanie porządku i wyglądu estetycznego zaplecza recepcji oraz sal konferencyjnych.
Wymagania:
- Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywność- umiejętność nawiązywania i podtrzymania relacji;
- Uprzejmość i wysoki poziom kultury osobistej;
- Sumienność i dokładność;
- Znajomość pakietu MS Office na poziomie podstawowym;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;
Wymiar czasu pracy: 20 godzin tygodniowo;
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 - 14:00;
Przyjazną atmosferę pracy, życzliwość i wsparcie.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.