Wynagrodzenie
4 800 - 5 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Opis
ALTER HOTEL&SPA w Lublinie poszukuje do swojego zespołu pracownika RECEPCJI.
Zakres obowiązków:
Profesjonalna obsługa gości hotelowych, zgodna ze standardami
Meldowanie i wymeldowywanie gości,
Informowanie o usługach hotelu i ofercie SPA,
Obsługa systemu rezerwacyjnego i innych narzędzi recepcyjnych,
Przyjmowanie i rozliczenie płatności,
Dbanie o pozytywne relacje z gośćmi i budowanie ich lojalności,
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka polskiego oraz języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem,
Doświadczenie w pracy na recepcji,
Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista, nienaganna prezencja,
Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zdolność podejmowania decyzji,
Gotowość do pracy w systemie zmianowym,
Umiejętność budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z Gośćmi,
Znajomość programu CHART (mile widziana),
Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w jedynym 5-gwiazdkowym hotelu w Lublinie,
Atrakcyjna lokalizacja w centrum miasta,
Kameralny zespół z wyjątkową atmosferą,
Elastyczny grafik,
Dostęp do Strefy Wody i Saun,
Pełne przygotowanie i szkolenie do samodzielnej pracy,
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?