Lokalizacja
Warszawa, Bielany
Wymiar pracy
Współpraca B2B
Typ umowy
Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Opis
Twój zakres obowiązków
zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi pacjenta przez telefon;
niezwłoczne reagowanie na pojawiające się wskazania opasek telemedycznych pacjentów, w szczególności “SOS”, oraz “Upadek”;
dbanie o najwyższą jakość oraz poziom świadczonych usług teleopieki nad podopiecznymi;
staranne prowadzenie dokumentacji pacjentów;
rzetelne stosowanie Procedur Telecentrum;
wprowadzanie i aktualizacja danych pacjentów w bazach danych.
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe medyczne – Pielęgniarstwo, Ratownictwo medyczne, lub aktualne uprawnienia Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy (KPP) oraz ukończony min. rok studiów na kierunku Ratownictwo medyczne albo Pielęgniarstwo;
mile widziane doświadczenie przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych na stanowisku dyspozytora medycznego lub ratownika medycznego;
znajomość procedur medycznych i zasad udzielania pierwszej pomocy;
umiejętność pracy pod presją i w sytuacjach stresowych;
wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
zaangażowanie i odpowiedzialność;
mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu pierwszej pomocy.
Oferujemy
przyjazną kultura pracy, oparta na zaufaniu, współpracy, wzajemnym wsparciu i dobrej atmosferze;
przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw w organizacji;
pakiet teleopieki dla rodziny;
brak dress codu i narzuconych schematów;
pracę w innowacyjnym projekcie, z doświadczonymi specjalistami pełnymi pasji i charyzmy;
realną możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia własnych umiejętności;
stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie, która jest liderem na rynku teleopieki.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?
