- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mokotów
Wynagrodzenie
28 - 33 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jeżeli szukasz zajęcia, które dostarczy Ci dużo satysfakcji, dołącz do nas jeszcze dzisiaj. Możesz być pewien, że współpracując z nami nie wpadniesz w codzienną rutynę!
Zależy Ci na rozwoju? Lepiej nie można było trafić.
Czym się zajmujemy?
odbieramy połączenia przychodzące od aktualnych klientów;
udzielamy informacji na temat zakresu ubezpieczenia płatności, dokumentów itp.;
zapisujemy w systemie informacje podane przez klientów;
współpracujemy z innymi zespołami i pracownikami Grupy PZU.
Zgłoś się jeśli:
komunikatywność i otwartość, to Twoje cechy
zależy Ci na rozwoju
sprawnie obsługujesz komputer
możesz rozpocząć szkolenie 14 kwietnia 2024
chcesz współpracować z nami przez minimum 140 h w miesiącu
masz min. średnie wykształcenie
biegle posługujesz się językiem polskim w mowie i piśmie - warunek konieczny
W zamian zapewniamy:
szkolenie wstępne, które przygotuje Cię do współpracy (nie musisz mieć doświadczenia);
stawkę godzinową 28-33 zł brutto/h od początku trwania umowy oraz możliwość podwyższenia jej przez awanse wewnętrzne i bonusy;
możliwość stworzenia indywidualnego harmonogramu współpracy;
zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, dzięki której to Ty decydujesz kiedy jesteś dla nas dostępny/-a i możesz dostosować harmonogram do innych planów;
nieograniczony dostęp do wewnętrznych ofert pracy w Grupie PZU;
możliwość rozwoju poprzez udział m.in. w inicjatywach, warsztatach, szkoleniach;
bezpłatny dostęp do nowoczesnej siłowni w naszej lokalizacji przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 4 w Warszawie; czynnej 7 dni w tygodniu, od 7:00 do 22:00;
nowoczesne biuro przy ul. Konstruktorskiej 13
Kilka słów o nas:
w zeszłym roku awansowało z naszych Centrów Obsługi Klienta ponad 250 osób (do IT, obsługi szkód, biur produktowych, HR, w tym na stanowiska menedżerskie)
w każdym miesiącu organizujemy kilka inicjatyw, w których możesz wziąć udział zarówno od strony uczestnika, jak i współorganizatora
u nas masz możliwość rozwoju pasji, osobowości i umiejętności przydatnych w życiu prywatnym i zawodowym na różnych warsztatach, w których uczestnictwo jest wliczane do Twoich płatnych godzin (uczysz się, rozwijasz i zarabiasz)
jeśli lubisz pomagać innym, to możesz włączyć się do naszych działań wolontariackich na rzecz potrzebujących osób i zwierzaków
mamy dostęp do platformy zniżkowej, na której możemy zakupić bilety na wydarzenia kulturalno-rozrywkowe, sportowe, czy nawet weekend w SPA w niższych cenach
dbamy o #DobryStan organizując inicjatywy wspierające i edukujące z zakresu wellbeingu
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?