
Wynagrodzenie
5 000 - 15 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Wałcz
Wymiar pracy
Współpraca B2B
Typ umowy
Samozatrudnienie
Opis
Dołącz do nas jako Przedstawiciel Ubezpieczeniowo–Finansowy
Szukasz pracy, w której:
Masz realny wpływ na swoje zarobki
Otrzymujesz pełne wsparcie i szkolenia od pierwszego dnia
Możesz rozwijać się zawodowo i korzystać z benefitów od renomowanej firmy
Jeśli tak – ta oferta jest dla Ciebie!
To oferujemy
WIĘCEJ na Twoim koncie - Twoja prowizja od sprzedaży nie ma u nas górnej granicy i jest równie wysoka, co Twoje zaangażowanie. Za Twoją pracę po prostu płacimy bardzo dobrze. Przez pierwsze 2 lata zapewnimy Ci specjalne warunki „na start” oferując Ci stałe wynagrodzenie oraz prowizję zależną od sprzedaży.
WIECEJ elastyczności - mamy 3 produkty, które możesz zaoferować Klientowi co daje Ci duży wachlarz możliwości
WIĘCEJ praktycznej wiedzy – Nauczymy się wszystkiego o ubezpieczeniach, co będzie Ci potrzebne. Twój Menadżer zatroszczy się o Ciebie w procesie wdrożenia do pracy. Zależy nam na Twoim sukcesie zawodowym.
WIĘCEJ niż zespół – oprócz dobrych relacji, wparcia, otwartości i koleżanek i kolegów będziesz korzystał z wiedzy i doświadczeń naszych najlepszych Doradców, którzy zadbają o Twoje efektywne wdrożenie.
WIĘCEJ wsparcia – bliska współpraca z Dyrektorem filii, który jako aktywny praktyk poprowadzi Cię przez najskuteczniejsze metody i sposoby efektywnej pracy
WIĘCEJ motywacji - programy motywacyjne i konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami – wystarczy się zaangażować i będziesz miał szasnę zwiedzić z nami świat!
WIĘCEJ z życia - zapomnij o sztywnych ramach, bo swój grafik dopasowujesz do życia prywatnego. Nie na odwrót!
WIĘCEJ wygody - stawiamy na elastyczność i otwarte podejście do współpracy. Pracujesz skąd chcesz i jak chcesz! Mamy do tego niezbędne procesy i narzędzia, które wesprą Cię w kontaktach z Klientami.
WIĘCEJ dodatkowych korzyści – karta „Multisport”, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, wyjazdy integracyjne i szkoleniowe.
Jak wygląda wdrożenie?
0 miesiąc: szkolenia online i warsztaty sprzedażowe
1–3 miesiąc: nauka pozyskiwania klientów i wsparcie menadżera
4–6 miesiąc: usamodzielnianie się i pierwsze własne sukcesy
Stałe wsparcie menadżera i dostęp do szkoleń produktowych oraz sprzedażowych
Nasze wymagania
Wykształcenie minimum średnie
Przedsiębiorczość, zaangażowanie i wytrwałość
Komunikatywność i nastawienie na rozwój
Współpraca w oparciu o własną działalność gospodarczą (wymóg ustawowy w branży)
Mile widziane
Doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
Motywacja i konsekwencja w działaniu
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami
Miejsce pracy: Piła / Wałcz / Szczecinek / Drawsko Pomorskie i okolice (elastyczna forma – praca hybrydowa)
Aplikuj teraz i dołącz do zespołu!
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?
