Przedstawiciel ds. Rozwoju Sprzedaży
Versim SA
Lokalizacja
Poznań, Jeżyce
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Poznań, Jeżyce
Opis
VERSIM S.A. jest dystrybutorem rozwiązań informatycznych wiodących światowych producentów takich jak: Extreme Networks, TechStep, Gigaset Communications, Cambium Networks.
Gruntowna wiedza o rynku, klientach, działaniach marketingowych na przestrzeni wielu lat łączy się w VERSIM z głęboką wiedzą merytoryczną, popartą praktyką. Te elementy przekładają się na potencjał rozwoju i zaufanie, jakim VERSIM jest darzony zarówno przez długoletnich, jak i nowych, świeżo rozpoczynających współpracę partnerów.
Jako autoryzowane centrum szkoleniowe, w związku z rozwojem i ekspansją terytorialną poszukujemy do działu szkoleniowego osoby na stanowisko:
Przedstawiciel ds. Rozwoju Sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań
osoby z naturalnym talentem do budowania relacji, która nie boi się kontaktu z nowymi ludźmi i potrafi szybko zrozumieć ich potrzeby biznesowe. Twoim głównym zadaniem będzie kwalifikacja leadów przychodzących, prowadzenie pierwszych rozmów oraz umawianie spotkań strategicznych dla naszego działu handlowego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój sieci kontaktów Versim na przydzielonym terenie oraz za generowania popytu na oferowane przez Nas rozwiązania.
Do Twoich zadań należeć będzie:
Kwalifikacja Leadów: Szybka i efektywna analiza leadów spływających z naszych działań marketingowych (strona WWW, kampanie, webinary) w celu identyfikacji tych o największym potencjale.
Pierwszy Kontakt i Budowanie Relacji: Inicjowanie kontaktu z potencjalnymi klientami (telefon, email, LinkedIn).
Prowadzenie Rozmów Odkrywczych: Przeprowadzanie rozmów mających na celu głębsze zrozumienie potrzeb, wyzwań i celów biznesowych potencjalnych klientów.
Umawianie Spotkań: Efektywne przekazywanie zakwalifikowanych leadów i umawianie spotkań dla działu handlowego, dostarczając im kompletnych informacji z przeprowadzonych działań.
Zarządzanie Lejkami w CRM: Dokładne i systematyczne dokumentowanie wszystkich interakcji w systemie CRM
Współpraca z Zespołem Marketingu: Aktywne dzielenie się feedbackiem od potencjalnych klientów, który pomoże optymalizować nasze działania marketingowe i komunikację.
Od kandydatów oczekujemy:
Doświadczenia w sprzedaży telefonicznej, również w kontaktach zagranicznych,
Znajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (B2) w mowie i piśmie – warunek niezbędny, Dodatkowe języki na poziomie komunikatywnym stanowić będą niewątpliwy atut,
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne – łatwość nawiązywania kontaktów, aktywne słuchanie, umiejętność zadawania trafnych pytań.
Naturalna ciekawość biznesowa i chęć zrozumienia, jak działają różne firmy.
Wysoka motywacja, orientacja na cel i determinacja w dążeniu do wyników.
Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania swoim czasem.
Doświadczenie w pracy z systemami CRM będzie plusem.
Umiejętność pracy w zespole.
Wysokiej kultury osobistej, zorganizowania i odpowiedzialności
Co oferujemy:
Praca w młodym dynamicznym zespole z zagranicznymi klientami
Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na systemie premiowym
Program benefitów pracowniczych - dofinansowanie zajęć sportowych, ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?