
Przedstawiciel ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja
Warszawa, Białołęka
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Warszawa, Białołęka
Opis
Twój zakres obowiązków
telefoniczna obsługa klienta - obsługa połączeń przychodzących
dostarczanie dokładnych informacji i wskazówek naszym klientom za pośrednictwem telefonu, czatu lub poczty elektronicznej
doradzanie naszym klientom w zakresie korzystania z usług i narzędzi FedEx
pomaganie klientom w rozwiązywaniu bieżących problemów
identyfikacja nowych możliwości rozwoju biznesu z naszymi klientami
współpraca z innymi zespołami FedEx w celu zapewnienia wyjątkowej obsługi każdego klienta
Nasze wymagania
biegła znajomość języka polskiego i angielskiego – zarówno w mowie, jak i w piśmie – poziom min. B2
znajomość obsługi komputera i umiejętność łatwego poruszania się między różnymi ekranami i systemami
doskonałe umiejętności komunikacyjne
pozytywne nastawienie na rozwiązywanie problemów w celu znalezienia najlepszego rozwiązania dla klienta
zaufanie, empatia i życzliwość, aby zapewnić naszym klientom doskonałe wrażenia
elastyczność w dostosowywaniu się do dynamicznego otoczenia biznesowego
chęć pracy w międzynarodowym, dynamicznym środowisku
To oferujemy
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
szkolenia wspierające wdrożenie do pracy
atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty Multisport/MyBenefit, platforma do nauki języka angielskiego)
Program Wsparcia Pracowników - bezpłatne i poufne doradztwo dla pracowników i ich najbliższych w kwestiach prawnych, finansowych i psychologicznych
dofinansowanie do nauki i programów wspierających dalszy rozwój kompetencji
możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w projektach, wymianę wiedzy i doświadczeń a także rozwój kariery na pozycję Senior
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
opieka stomatologiczna
brak dress code’u
parking dla pracowników
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie biletów do kina, teatru
dofinansowanie wakacji dzieci
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
FedEx Express Poland sp. z o.o.
FedEx Express to największa na świecie firma dostarczająca usługi transportu ekspresowego. Obsługując 220 krajów na całym świecie, posiadamy najbardziej zaawansowaną i niezawodną sieć ekspresowej dystrybucji lotniczej i naziemnej w skali globalnej. Naszą misją jest terminowe dostarczanie paczek do odbiorców. Aby osiągnąć ten cel, nieustannie poszerzamy i ulepszamy naszą doskonale zintegrowaną sieć ekspresową obsługującą wszystkie rodzaje ładunków. Nasza sieć w równym stopniu opiera się na technologii transportowej, komunikacyjnej i informacyjnej, jak i na kwalifikacjach naszych pracowników.
Ponad 425 000 członków naszego zespołu na całym świecie uosabia ambitne wartości, które pozwoliły nam stać się jedną z najbardziej podziwianych i renomowanych firm na świecie. Jednoczy ich zobowiązanie dochowania Purple Promise — aby każdy kontakt klienta z FedEx był wyjątkowy — oraz zaangażowanie w nasz sukces, który polega na łączeniu ludzi oraz możliwości z całego świata. W zamian oferujemy naszym pracownikom bezpieczne, tolerancyjne i satysfakcjonujące środowisko pracy, w którym każdy może rozwijać się i czerpać zadowolenie z pracy.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.