- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Śląskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Katowice
- Call center, konsultant telefoniczny - Koszutka
![Maja Żelichoiwska](https://img-resizer.prd.01.eu-west-1.eu.olx.org/img-eu-olxpl-production/1169773849_1_1366x210.jpg)
Lokalizacja
Katowice, Koszutka
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
ENGIE Zielona Energia to dynamicznie rozwijająca się firma, będąca częścią międzynarodowej grupy ENGIE, lidera w dziedzinie zrównoważonej energii i usług energetycznych. Specjalizujemy się w produkcji i dostarczaniu zielonej energii, przyczyniając się do transformacji energetycznej i ochrony środowiska.
Nasza misja to tworzenie czystej i zrównoważonej przyszłości, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom oraz zaangażowaniu w lokalne społeczności. Dołącz do naszego zespołu i razem z nami kształtuj przyszłość energetyki!
ENGIE Zielona Energia Sp. z o.o.
poszukuje osoby do pracy na stanowisku:
Przedstawiciel Call Center
miejsce pracy: praca zdalna/ Katowice - okres wdrożenia stacjonarny, później praca zdalna
siedziba firmy: Katowice, ul. Uniwersytecka, budynek Altus
Nasza firma poszukuje obecnie dwóch osób do wsparcia zespołu sprzedaży, na 3-miesięczny kontrakt w obszarze kontaktu z Klientem. Stanowiska te są zdalne, co zapewnia elastyczność i wygodę w miejscu pracy. Okres wdrożeniowy, do uzyskania pełnej samodzielności w pracy, odbywałby się jednak stacjonarnie w naszym biurze. Prosimy wziąć to pod uwagę przy aplikacji, preferujemy osoby z okolic Katowic, dla których nie będzie to stanowiło przeszkody.
Zadaniem tych osób będzie nawiązanie kontaktu ze wskazanymi przez nas firmami i odnalezienie osób decyzyjnych w kontekście zakupu energii.
Szukamy osób komunikatywnych, które nie boją się kontaktu z ludźmi i swobodnie poruszają się w środowisku online.
Oferujemy:
rozwój zawodowy w przyjaznej atmosferze
możliwość nabycia doświadczenia w międzynarodowej spółce energetycznej, która jest liderem transformacji energetycznej
pracę z nowoczesnymi narzędziami
możliwość pracy 100% zdalnej po wstępnym wdrożeniu do obowiązków
elastyczne godziny pracy - zaczynamy między 8 a 9
wdrożenie, szkolenie i wsparcie przez cały czas zatrudnienia
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 3 miesięcy
Twoje przyszłe zadania:
telefoniczny kontakt z klientem MŚP oraz umawianie spotkań biznesowych
pozyskiwanie danych do przygotowania oferty
prowadzenie kalendarza przedstawicieli handlowych i koordynowanie spotkań
raportowanie planowanych i wykonanych spotkań
Szukamy osób:
posiadających doświadczenie w pracy administracyjnej, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (Call Center)
komunikatywnych, samodzielnych, zaangażowanych, dokładnych, potrafiących współpracować w zespole
chętnych do nauki specyfiki produktu (energia elektryczna, gaz, instalacje fotowoltaiczne)
potrafiących obsługiwać urządzenia biurowe i MS Excel
z wykształceniem co najmniej średnim lub w trakcie studiów
Jeżeli taka oferta jest dla Ciebie interesująca - nie zwlekaj i wyślij nam swoje CV!
Rekrutację chcemy zamknąć jak najszybciej, więc z wybranymi kandydatami skontaktujemy się w ciągu kilku dni.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Katowice, Koszutka
Śląskie