Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Adecco Poland Sp  z o o
Dodane 14 listopada 2025

Promotor marki (RTV/AGD) Katowice- praca dodatkowa 3 weekendy grudnia!

Adecco Poland Sp. z o.o. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Katowice, Śródmieście

Wymiar pracy

Praca dodatkowa

Typ umowy

Umowa zlecenie

Lokalizacja

Katowice, Śródmieście

Opis

Adecco jest światowym liderem branży doradztwa personalnego, usług i rozwiązań HR. Jest częścią The Adecco Group, obecnego w 60 krajach na całym świecie. Ma ponad 50 lat doświadczenia w branży rekrutacyjnej. W Polsce działa od 1994 roku. Od tego czasu zatrudniło setki tysięcy pracowników i otworzyło w naszym kraju ponad 45 biur. W bazie Adecco znajduje się ponad 350 tysięcy kandydatów. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Aktualnie dla naszego klienta- międzynarodowego koncernu kosmetycznego, poszukujemy osób zainteresowanych pracą dodatkową w okresie przedświątecznym do promowania produktów marki specjalizującej się w produkcji sprzętów do pielęgnacji i AGD Promotor marki (RTV/AGD) Katowice- praca dodatkowa 3 weekendy grudnia! Oferujemy: • Pracę pełną pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami/markami firmy rozpoznawalnymi na całym świecie, • Zatrudnienie przez Adecco Consulting w oparciu o umowę zlecenie, • Pracę przez 3 weekendy grudnia po 6 h w piątki i po 10 h w soboty i niedziele (łącznie 78h): 5-7.12, 12-14.12, 19-21.12 • Stawkę podstawową 34 zł brutto/h + premia do 20%, • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy: telefon z aplikacją, • Jasny zakres obowiązków, przejrzystość działania i wymagań, • Gruntowne szkolenia: z produktów i usług firmy, profesjonalnej obsługi Klienta Zadania: • Dbanie o doskonałą ekspozycję produktów Klienta (małe AGD/RTV), • Budowanie długofalowych relacji z Klientami, • Pełnienie roli Ambasadora - osoba pierwszego kontaktu dla Klienta i Personelu Sklepu, edukowanie Personelu Sklepu, informowanie o nowościach, produktach, promocjach Klienta, • Dbanie o wizualizację produktu poprzez odpowiednie i zgodne z polityką (lokowanie/układanie/prezentowanie produktów na półkach sklepowych), • Weryfikacja dostępności produktów w punktach sprzedaży oraz standardów ekspozycji, • Instalacja materiałów promocyjnych oraz reklamowych, • Aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży w podległym sklepie, • Raportowanie do bezpośredniego przełożonego poprzez system IT, • Praca stacjonarna w CH Silesia City Center w Katowicach, ul. Chorzowska 107 na terenie sklepu Media Markt Wymagania: • Doświadczenie w obszarze merchandisingu/sprzedaży/handlu, bezpośredniej obsługi Klienta, • Umiejętność pracy w środowisku MS Office (Word, Excel, Power Point), • Umiejętność budowania relacji z Klientami oraz nastawienie na sukces, • Umiejętność samodzielnej pracy, • Umiejętności komunikacyjne i umiejętności aktywnego słuchania, • Odpowiedzialność za wykonanie zadania zgodnie z oczekiwaniami, • Bardzo wysoka kultura osobista, zaangażowanie oraz zapał do pracy, • Dokładność, skrupulatność, rzetelność, odpowiedzialność za zadania i powierzone mienie oferta pracy tymczasowej   Informujemy, iż w spółkach z Grupy Adecco działających w Polsce wdrożyliśmy procedurę dokonywania zgłoszeń wymaganą Ustawą o Ochronie Sygnalistów. Szczegółowe informacje są dostępne w biurach Adecco.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1038231670
Darmowa aplikacja na Twój telefon