Pracownik Zewnętrzny – Konsultant
Lokalizacja
Warszawa, Praga-Południe
Wymiar pracy
Współpraca B2B
Typ umowy
Inny
Lokalizacja
Warszawa, Praga-Południe
Opis
Twoje zadania:
1. Prowadzenie korespondencji mailowej i rozmów telefonicznych w zakresie windykacji należności z klientami biznesowymi spółki oraz ich opiekunami.
2. Współpraca z wewnętrznymi komórkami firmy w celu wyjaśniania rozbieżności na saldach klientów.
3. Dbanie o terminowe regulowanie należności przez klientów spółki przy zachowaniu dobrych relacji.
Od kandydatów oczekujemy:
1. Doświadczenia w zakresie obsługi klienta. Praca w Call Center będzie dodatkowym atutem.
2. Znajomości standardów obsługi klienta.
3. Komunikatywności oraz umiejętności budowania trwałych relacji z klientami.
4. Umiejętność obsługi komputera: praktyczna znajomość programów pakietu MS OFFICE,
Oferujemy:
1. Stawka godzinowa 33,00 zł brutto + atrakcyjne prowizje – łączne wynagrodzenie możliwe na poziomie powyżej 7 100 zł.
2. Kompleksowe szkolenie wstępne.
3. Zniżki na usługi Polsat Box i Plusa.
4. Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach.
5. Współpracę z nowoczesną firmą w przyjaznym i dynamicznym zespole.
Lokalizacja:
Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych koło ronda Wiatraczna
Jesteś zainteresowany? Wyślij do Nas swoją aplikację!
W przypadku zainteresowania udziałem w rekrutacji prosimy o zawarcie w CV poniższych klauzul (1 i/lub 2):
Klauzula 1 – obecny proces rekrutacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez spółkę TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadzącą działalność w Warszawie, ul. Łubinowa 4A. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres rekrutacja(at)customerservice24.pl.
Klauzula 2 – przyszłe rekrutacje:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadzącą działalność w Warszawie, ul. Łubinowa 4A. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres rekrutacja(at)customerservice24.pl.
Klauzula informacyjna na potrzeby rekrutacji:
W dniu 25 maja 2018 r. weszły w życie nowe regulacje unijne z zakresu danych osobowych, tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – w dalszej części zwane ,,RODO”.
W związku z powyższym, poniżej informujemy Cię o przysługujących Ci uprawnieniach.
1. Kto jest administratorem danych osobowych? Administratorem Twoich danych osobowych jest TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadząca działalność w Warszawie przy ul. Łubinowa 4a. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email daneosobowe(at)customerservice24.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2. W jakich celach będziemy wykorzystywać Twoje dane osobowe i na jakiej podstawie? Twoje dane osobowe będą przetwarzane:
a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO)
b) dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia
zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO)
c) w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO)
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?