Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Monika
Dodane 13 czerwca 2025

Pracownik Wsparcia Technicznego IT (Helpdesk)

Grupa Zibi Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Sochaczew

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Opis

Jeżeli informatyka to Twoja pasja i bardzo cenisz sobie rozwój.

 Zapraszamy Cię do współpracy!

Pracownik Helpdesk 

Miejsce Pracy: Sochaczew

Pracownik Wsparcia Technicznego IT (Helpdesk)

Miejsce pracy: Sochaczew

Do Twoich zadań będzie należało:

  • diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia

  • bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony, peryferia)

  • instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów

  • naprawa, modernizacja sprzętu, zarządzanie środkami trwałymi IT (Inwentaryzacja sprzętu)

  • wsparcie wprowadzania zmian i rozbudowy infrastruktury IT

  • opieka nad sprzętem komputerowym i peryferiami

  • opieka nad monitoringiem wizyjnym

  • utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT

  • współpraca z zewnętrznymi zespołami (w ramach grupy) ,

  • współpraca z zewnętrznymi serwisami sprzętu i oprogramowania.

  • udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie użytkowników o postępach prac

  • instalacja i konfigurowanie oprogramowania

  • monitorowanie systemów IT zgodnie z obowiązującymi procedurami

Od Ciebie oczekujemy:

  • wykształcenie o profilu IT lub pokrewnym.

  • logicznej analizy problemów z obszaru IT i sprawnego ich rozwiązywania

  • znajomości aplikacji i systemów firmy Microsoft (Windows 7/8/10,11), pakiet MS Office

  • znajomości budowy komputera

  • dobrej organizacji czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu

  • umiejętności pracy w zespole

  • znajomości rozwiązań pakietu Google (Gmail, Dysk Google)

  • znajomości sprzętu komputerowego i bieżących rozwiązań dostępnych na rynku

  • znajomości podstawowych zagadnień sieciowych 

  • preferowane doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Helpdesk, naprawy i konfiguracja komputerów, laptopów)

  • znajomość języka angielskiego (na poziomie czytania specyfikacji technicznej).

  • dyspozycyjność, kreatywność i chęć pomocy użytkownikom

  • dodatkowym atutem będzie znajomość Windows Serwer 

  • komunikatywności z nastawieniem na obsługę klienta

  • Prawo jazdy kategoria B

    Mile widziane:

    • znajomość środowiska Active Directory.

    • podstawowa znajomość systemu Linux

Benefity na które możesz liczyć:

  • stabilne zatrudnienie, na umowę o pracę i pełen etat,

  • pracę w zgranym, młodym zespole i przyjazną atmosferę w pracy,

  • dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji,

  • niezbędne narzędzia do pracy (laptop, smartfon),

  • opiekę medyczną

  • ubezpieczenia grupowego PZU - również dla Twoich bliskich.

  • atrakcyjne zniżki na cały nasz asortyment oraz innych firm współpracujących z nami!

Jeśli nie spełniasz wszystkich wymagań ale chcesz się rozwijać- odezwij się do nas i przekonaj, że właśnie z Tobą powinniśmy podjąć współpracę. 

 

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab

Lokalizacja

Sochaczew,

Mazowieckie

Mazowieckie, Sochaczew
ID: 1006518010
Darmowa aplikacja na Twój telefon