

Pracownik Wsparcia Technicznego IT (Helpdesk)
Grupa Zibi Dowiedz się więcej
Lokalizacja
Sochaczew
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Opis
Jeżeli informatyka to Twoja pasja i bardzo cenisz sobie rozwój.
Zapraszamy Cię do współpracy!
Pracownik Helpdesk
Miejsce Pracy: Sochaczew
Pracownik Wsparcia Technicznego IT (Helpdesk)
Miejsce pracy: Sochaczew
Do Twoich zadań będzie należało:
diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia
bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony, peryferia)
instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
naprawa, modernizacja sprzętu, zarządzanie środkami trwałymi IT (Inwentaryzacja sprzętu)
wsparcie wprowadzania zmian i rozbudowy infrastruktury IT
opieka nad sprzętem komputerowym i peryferiami
opieka nad monitoringiem wizyjnym
utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT
współpraca z zewnętrznymi zespołami (w ramach grupy) ,
współpraca z zewnętrznymi serwisami sprzętu i oprogramowania.
udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie użytkowników o postępach prac
instalacja i konfigurowanie oprogramowania
monitorowanie systemów IT zgodnie z obowiązującymi procedurami
Od Ciebie oczekujemy:
wykształcenie o profilu IT lub pokrewnym.
logicznej analizy problemów z obszaru IT i sprawnego ich rozwiązywania
znajomości aplikacji i systemów firmy Microsoft (Windows 7/8/10,11), pakiet MS Office
znajomości budowy komputera
dobrej organizacji czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
umiejętności pracy w zespole
znajomości rozwiązań pakietu Google (Gmail, Dysk Google)
znajomości sprzętu komputerowego i bieżących rozwiązań dostępnych na rynku
znajomości podstawowych zagadnień sieciowych
preferowane doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Helpdesk, naprawy i konfiguracja komputerów, laptopów)
znajomość języka angielskiego (na poziomie czytania specyfikacji technicznej).
dyspozycyjność, kreatywność i chęć pomocy użytkownikom
dodatkowym atutem będzie znajomość Windows Serwer
komunikatywności z nastawieniem na obsługę klienta
Prawo jazdy kategoria B
Mile widziane:
znajomość środowiska Active Directory.
podstawowa znajomość systemu Linux
Benefity na które możesz liczyć:
stabilne zatrudnienie, na umowę o pracę i pełen etat,
pracę w zgranym, młodym zespole i przyjazną atmosferę w pracy,
dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji,
niezbędne narzędzia do pracy (laptop, smartfon),
opiekę medyczną
ubezpieczenia grupowego PZU - również dla Twoich bliskich.
atrakcyjne zniżki na cały nasz asortyment oraz innych firm współpracujących z nami!
Jeśli nie spełniasz wszystkich wymagań ale chcesz się rozwijać- odezwij się do nas i przekonaj, że właśnie z Tobą powinniśmy podjąć współpracę.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Sochaczew,
Mazowieckie