- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lubelskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lublin
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Na co dzień w naszym zespole:
zatrudnienie w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę zlecenie (min. 120 godzin),
przyjazne środowisko pracy,
dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać,
jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,
myślisz kreatywnie i charakteryzujesz się wysoką inwencją własną oraz lubisz wyzwania,
nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,
odpowiada Ci praca zmianowa, odznaczasz się dyspozycyjnością,
posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.
Dodatkowym atutem będzie:
znajomość produktów bankowych,
umiejętność płynnej rozmowy w języku angielskim, rosyjskim lub ukraińskim,
umiejętności sprzedażowe,
doświadczenie w pracy w Call Center.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Lublin,
Lubelskie