Pracownik punktu obsługi klienta (sklep internetowy)
Wynagrodzenie
6 700 - 6 900 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Bemowo
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Warszawa, Bemowo
Opis
Miejsce pracy: Warszawa(punkt odbioru osobistego sklepu internetowego)
Rodzaj pracy: pełny etat
Zakres obowiązków:
obsługa klientów mailowo, telefonicznie i stacjonarnie w punkcie odbioru,
udzielanie informacji o produktach i zamówieniach,
pomoc w przygotowaniu i pakowaniu kilkunastu paczek dziennie,
dbanie o pozytywne doświadczenie klientów sklepu
Wymagania:
komunikatywna znajomość języka angielskiego (kontakt z klientami zagranicznymi),
dobra organizacja pracy i pozytywne nastawienie do ludzi,
podstawowa znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego,
znajomość systemu IdoSell będzie dodatkowym atutem (nie jest konieczna).
Oferujemy:
przyjazną atmosferę pracy w niewielkim, zgranym zespole,
stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 10-letnim doświadczeniem w e-commerce,
możliwość rozwoju i nauki w obszarze obsługi klienta oraz sprzedaży online,
zniżki na asortyment sklepu
możliwość pracy hybrydowej 50/50 w okresach o mniejszym natężeniu ruchu
Dodatkowe uwagi:
Początek umowy od 01/01/2026 po wcześniejszym szkoleniu w listopadzie lub grudniu.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?