

Pracownik / Pracownica Obsługi Klienta (Contact Center)
Lokalizacja
Kraków, Podgórze
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Kraków, Podgórze
Opis
Twoje zadania:
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta poprzez komunikację telefoniczną – odbieranie połączeń przychodzących, a w kolejnych miesiącach pracy również obsługę czatową i mailową.
- Udzielanie kompleksowych i rzetelnych informacji na temat produktów, usług i procedur w ramach różnych usług InPost.
- Diagnozowanie i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących problemów z usługą kurierską oraz maszynami Paczkomat® InPost zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- Przestrzeganie wewnętrznych procedur i standardów obsługi Klienta.
- Aktywne słuchanie i zadawanie pytań w celu zrozumienia potrzeb Klienta.
- Rejestrowanie zgłoszeń w wewnętrznych systemach – praca na kilku systemach jednocześnie.
- Przekazywanie spraw do odpowiednich działów zgodnie ze ścieżką.
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz dbanie o wizerunek firmy.
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi Klienta.
- Realizowanie celów jakościowych i ilościowych związanych z obsługą Klienta.
- Uczestniczenie w szkoleniach i warsztatach podnoszących kompetencje.
- Wykonywanie dodatkowych zadań wynikających z bieżących potrzeb operacyjnych firmy.
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat w oparciu o umowę o pracę w systemie równoważnym w godzinach pracy Infolinii poniedziałek-piątek 7.00–22.00, sobota 8.00-20.00, niedziela 8.00-18:00, święto 8.00-16.00.
- Praktyczna znajomość obsługi komputera – znajomość skrótów klawiszowych, pakietu MS Office oraz umiejętność korzystania z kilku programów jednocześnie.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim – zarówno w mowie, jak i piśmie – obejmujące prowadzenie rozmów, aktywne słuchanie, trafne udzielanie porad oraz skuteczne diagnozowanie potrzeb klienta.
- Komunikatywność i pozytywne nastawienie do drugiego człowieka.
- Odporność na stres i umiejętność radzenia sobie z wymagającymi sytuacjami.
- Dyspozycyjność do pracy w trybie hybrydowym z Krakowa.
Mile widziane:
- Szkolenia z zakresu obsługi wymagającego klienta, prostego języka lub certyfikaty językowe.
- Znajomość języka angielskiego.
To, co zapewniamy:
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Administratorem danych osobowych jest Integer Group Services Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków (dalej także jako „Administrator”). Dane są zbierane oraz przetwarzane celem rekrutacji kandydatów do pracy lub współpracy na podstawie umów cywilnoprawnych zawieranych przez:
- Integer Group Services Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, NIP: 679*****18
- InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727, NIP: 679*****24
- Integer.pl S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, NIP: 678*****84
- InPost Technology S.à r.l. Société à responsabilité limitée (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością), z siedzibą w Luksemburgu, 70, route d’Esch, L-1470 Luksemburg, Wielkie Księstwo Luksemburga
oraz przez inne spółki powiązane kapitałowo z powyższymi spółkami oraz podmioty będące podwykonawcami wyżej wymienionych podmiotów.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz stworzenia bazy kandydatów.
Dane będą przetwarzane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a także zgodnie z właściwymi przepisami ustawodawstwa polskiego.
Dane osobowe zbierane w celu przeprowadzenia rekrutacji na dane stanowisko i stworzenia bazy kandydatów będą przetwarzane przez okres maksymalnie 1 roku od dnia wpłynięcia aplikacji.
Jeżeli kandydat wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez okres maksymalnie 2 lat od dnia wpłynięcia aplikacji.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ma Pani/Pan także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia tych danych.
Jeżeli wyraziła Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych przez Integer Group Services Sp. z o. o. ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Powyższe prawa można wykonać poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia Integer Group Services Sp. z o. o., w szczególności za pośrednictwem adresu e-mail: dane_osobowe(at)grupainteger.pl.
Ma Pani/Pan także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Danych Osobowych lub innego organu państwowego zobowiązanego przepisami prawa do nadzorowania zasad przetwarzania danych osobowych), jeżeli uzna Pani/Pan, że nienależycie odnieśliśmy się do naszych obowiązków.
Więcej informacji na temat naszej Polityki Transparentności dostępne na naszej stronie www.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.