- Strona główna
- Praca
- E-commerce (handel internetowy)
- E-commerce (handel internetowy) - Łódzkie
- E-commerce (handel internetowy) - Starowa Góra
Pracownik Obsługi Klienta Sklepu Internetowego ecommerce
Lokalizacja
Starowa Góra
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie, Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Zakres obowiązków:
- Bezpośrednia obsługa klientów sklepu internetowego poprzez telefon, e-mail
- Udzielanie kompleksowych informacji na temat produktów, zamówień i dostaw
- Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji oraz zwrotów towaru
- Monitorowanie i rozwiązywanie bieżących problemów zgłaszanych przez klientów
- Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i budowanie pozytywnych relacji
- Wspieranie klientów w procesie składania zamówień i dokonywania zakupów
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży e-commerce
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Znajomość zasad obsługi klienta oraz procedur reklamacyjnych
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- Umiejętność obsługi komputera i systemów informatycznych m.in: Excel, PrestaShop
- Wysoka kultura osobista, cierpliwość i empatia
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Doświadczenie w pracy w sklepie internetowym lub call center
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
Siedziba firmy: Starowa Góra k. Łodzi, praca stacjonarna w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
Lokalizacja
Starowa Góra,
Łódzkie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?