Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Krowodrza
Dodane Dzisiaj o 13:16

Pracownik Działu Wsparcia z językiem niemieckim

Lokalizacja

Kraków, Krowodrza

Wymiar pracy

Niepełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Praca zmianowa, Praca w weekendy, Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmyRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Jeśli marzy Ci się praca z elastycznym grafikiem, przeeeprzyjazną atmosferą i możliwością rozwoju - podrzuć nam swoje CV :)

Oferujemy:

  • Profesjonalne szkolenie z zagwarantowanym miejscem pracy – 10 dni roboczych,

  • Umowę od pierwszego dnia szkolenia,

  • Możliwość pracy dla międzynarodowej linii lotniczej w nowoczesnym biurze,

  • Eeeeelastyczne godziny pracy - Ty ustalasz sobie grafik i manewrujesz zmianami- idealna opcja dla studentów (działamy 7 dni w tygodniu),

  • Wsparcie od kolegów, kadry i nie tylko- każdy pamięta swój pierwszy dzień!,

  • Możliwość awansu i rozwoju- prowadzimy wewnętrzne rekrutacje,

  • Fajne wynagrodzenie + premie i bonusy,

  • Kartę multisport żeby ‘zacząć od jutra’ ;),

  • W pełni wyposażone biuro- automaty, lodówki, mikrofale, etc.,

  • Konkursy na wygranie lotów, różnego rodzaju szkolenia,

  • Świętujemy dzień pizzy, tłusty czwartek i częstujemy cukierkami w imieniny!

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2,

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego,

  • Podstawowa znajomość języka angielskiego (potrzebna do pracy na wewnętrznych systemach),

  • Dyspozycyjność min. 120h w miesiącu,

  • Dobra obsługa komputera,

  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole- jak i indywidualnie, uczciwość, punktualność, organizacja pracy oraz ustalanie priorytetów.

Czym będziesz się zajmować?

  • Odbieraniem połączeń przychodzących- nic nie sprzedajemy,

  • Obsługą chatów,

  • Odpisywaniem na korespondencję mailową i rozwiązywaniem drobnych zażaleń,

  • Rozwiązywaniem bieżących problemów pasażerów,

  • Obsługą konkretnych programów- wszystkiego Cię nauczymy :)

Jeśli warunki Ci odpowiadają- prześlij swoje CV, nasz dział rekrutacji udzieli Ci wszystkich niezbędnych informacji i rozwieje wszelakie wątpliwości. Czekamy na Ciebie!

Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.

Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

 

Aplikuj

Lokalizacja

Kraków, Krowodrza

Małopolskie

Małopolskie, Kraków, Krowodrza
ID: 897877774

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon