Pracownik działu obsługi klienta w sklepie internetowym tapetuj.pl
Wynagrodzenie
4 666 - 5 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Tarnowskie Góry
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Tarnowskie Góry
Opis
Tapetuj.pl prężnie rozwijająca się firma która zajmuje się aranżacją i dekoracją wnętrz.
W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy energicznej i zorganizowanej osoby, na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta.
Zakres obowiązków:
Telefoniczna Obsługa Klienta w zakresie realizacji zamówień, monitoringu dostaw, aktualizacji danych Klienta
Wystawianie faktur
Dbanie o właściwy obieg dokumentów wg bieżących potrzeb firmy
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie reklamacji
Stała współpraca z innymi działami
Inne prace porządkowo-administracyjne
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie A2,
kreowanie i publikacja postów w mediach społecznościowych
Dojrzałość i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
Komunikatywność i umiejętność współpracy z innymi,
Zdolność do pracy pod presją czasu,
Dobre opanowanie pakietu MS Office,
Znajomość programów księgowych będzie atutem.
Oferujemy:
Pracę w młodym i dynamicznym zespole,
Stabilne zatrudnienie,
Umowę o pracę,
Przyjazną atmosferę,
Jednozmianowy system pracy od poniedziałku do piątku.
Prosimy o dołączenie klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?