Pracownik Działu E-commerce – Obsługa Klienta i Reklamacji - Tychy
Wynagrodzenie
4 000 - 4 001 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Tychy
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Tychy
Opis
Pracownik Działu E-commerce – Obsługa Klienta i Reklamacji
Tychy | Praca stacjonarna | Pełny etat
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Poszukujemy osoby, która chce rozwijać się w branży e-commerce i dołączyć do naszego zespołu jako specjalista ds. obsługi klienta i reklamacji. Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą internetową – głównie poprzez platformy typu marketplace – i stale się rozwijamy!
Twoje zadania:
Kontakt z klientami – odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne
Obsługa procesów zwrotów i reklamacji – w tym przygotowywanie dokumentacji
Współpraca z magazynem – w zakresie realizacji zamówień i zwrotów
Kogo szukamy?
Osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej i sumiennej
Komunikatywnej i uprzejmej w kontakcie z klientem
Z umiejętnością obsługi komputera oraz podstawowych narzędzi biurowych
Z czynnym prawem jazdy kat. B – warunek konieczny
Mile widziane:
Doświadczenie w obsłudze klienta lub e-commerce
Znajomość systemu Baselinker lub podobnych narzędzi
Co oferujemy?
Umowę zlecenie
Przyjazną atmosferę w zgranym zespole
Pełne wdrożenie i szkolenie na start
Realną możliwość rozwoju w branży e-commerce
Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną, otwartą i chcesz pracować w dynamicznie rozwijającej się firmie – czekamy właśnie na Ciebie!
Masz pytania? Zadzwoń i porozmawiajmy:
+48**********01
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?