Lokalizacja
Międzyrzecz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jako firma rodzinna i dostawca innowacyjnych części formowanych z pianki poliuretanowej, od ponad 50 lat jesteśmy niezawodnym partnerem w sektorze motoryzacyjnym, meblarskim, technologii medycznej, transportu publicznego, sportu i rekreacji oraz wszystkich innych dziedzinach przemysłu.
W związku z rozbudową naszego zakładu poszukujemy doświadczonych pracowników.
Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu.
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta zagranicznego (wymagany jęz. angielski lub niemiecki)
Procesowanie i merytoryczna weryfikacja zamówień klienta,
Wprowadzanie zamówień do systemu,
Kompleksowy nadzór nad realizacją zamówień,
Nadawanie zleceniom priorytetów,
Przygotowanie zamówień do dostawców,
Koordynacja i dywersyfikowanie łańcucha dostaw,
Pielęgnowanie i rozwój współpracy z dostawcami
Zarządzanie zapasami, współmonitorowanie i kontrola stanów magazynowych (ścisła współpraca z magazynem),
Nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami towarów oraz usług transportowych,
Procesy reklamacyjne do dostawców i firm transportowych,
Ewidencjonowanie i organizacja przechowywania umów, ofert oraz nadzoru przepływu informacji i dokumentów w firmie,
Organizowanie i obsługa spotkań biznesowych,
Wymagania:
Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną komunikację,
Bardzo dobra znajomość MS Office,
Umiejętność pracy w zespole,
Mile widziana znajomość ENOVA / SAP
Lokalizacja
Międzyrzecz,
Lubuskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?