Pracownik ds. sprzedaży internetowej
Lokalizacja
Rzeszów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Rzeszów
Opis
Dołącz do naszego zespołu!
Poszukujemy osoby do obsługi sklepu internetowego - pełen etat.
Jeśli jesteś osobą dokładną, zorganizowaną i masz doświadczenie w pracy z systemami sprzedażowymi oraz w kontakcie z klientem - ta oferta może być dla Ciebie idealna!
Do Twoich obowiązków będzie należało:
• Obsługa i realizacja zamówień,
• Kompletowanie i pakowanie paczek,
• Dodawanie produktów na stronie internetowej,
• Kontakt z klientami - telefonicznie, mailowo oraz przez media społecznościowe,
• Wsparcie w prowadzeniu firmowego profilu na Facebooku.
Wymagania:
• Doświadczenie w sprzedaży internetowej oraz bardzo dobra znajomość systemu Subiekt GT (warunek konieczny),
• Umiejętność dobrej organizacji pracy oraz samodzielność,
• Dbałość o szczegóły,
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Niezbędne narzędzia pracy,
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
• Atrakcyjne wynagrodzenie oraz przyjazną atmosferę w zgranym zespole.
Jeśli ta oferta brzmi interesująco, prześlij swoje CV za pomocą formularza. Czekamy na Twoją aplikację!
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?