- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Łódzkie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Radomsko
Lokalizacja
Radomsko
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Do Centrum Obsługi Klienta w JYSK poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta.
Obsługa Klienta na najwyższym poziomie odgrywa ważną rolę w relacji z klientem JYSK.
Jesteś zorientowany(-a) na klienta oraz lubisz i potrafisz słuchać ludzi?
Lubisz komunikację, współpracę z innymi i zawsze dążysz do znalezienia najlepszego rozwiązania?
Masz wysoki poziom empatii?
Jeśli Twoje odpowiedzi brzmią tak, to może JESTEŚ osobą, której właśnie szukamy!
CO OFERUJEMY
Dołączysz do firmy znajdującej się w gronie najlepszych pracodawców w Polsce. Jesteśmy dynamiczną organizacją ze skandynawskimi korzeniami, wieloma możliwościami rozwoju i świetną atmosferą pracy, w której Twój głos ma znaczenie.
Dodatkowo otrzymujesz:
Możliwości rozwoju poprzez szkolenia i mentoring
Szkolenie wprowadzające, które pozwoli Ci jak najlepiej rozpocząć karierę w JYSK
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie
Możliwość pracy hybrydowej (praca zdalna możliwa 2 dni w tygodniu)
Nowoczesne systemy i narzędzia pracy (spersonalizowany intranet, system reklamacji online, baza klientów)
Atrakcyjne benefity, m.in. finansowe świadczenia świąteczne, prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego NNW, atrakcyjna oferta wynajmu domków letniskowych w Danii oraz dofinansowanie do smacznych obiadów
Finansowe nagrody jubileuszowe
20% rabatu pracowniczego na zakup produktów we wszystkich sklepach JYSK i spółkach Lars Larsen Group
Możliwość dołączenia do prężnie działającego „Klubu Biegacza”, którego członkowie biorą aktywny udział w różnych imprezach biegowym m. in. „Wings for life”
Kącik biblioteczny, gdzie możesz wypożyczyć wiele rozwojowych książek
Gwarantowaną dobrą atmosferę – ważne są dla nas pozytywne relacje, wzajemna pomoc i poczucie równego traktowania
Wewnętrzne konkursy, aby rywalizować, wygrywać i świętować doskonałe wyniki
Premia roczna, zależna od wynikó zespołu
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ
Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych klientów. Nasz dzień jest wypełniony przede wszystkim obsługą klientów, których wspieramy za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, email, chat, media społecznościowe). Odpowiadamy na pytania, wykrywamy możliwe problemy i zapobiegamy im.
Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale za to zawsze staramy się obsługiwać naszych klientów z uśmiechem. Niezwykle ważna i pomocna jest przy tym świadomość, że w trudnych sytuacjach mamy w biurze kolegów, na których możemy polegać.
Jako Pracownik ds. Obsługi Klienta będziesz:
obsługiwać zgłoszenia klientów przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe
częścią zespołu zorientowanego na cel, z dynamicznym tempem pracy i potrzebą dostosowania się do różnych sytuacji
prowadzić aktywną sprzedaż, w celu realizacji naszej misji i celów
podejmować samodzielne decyzje, aby nie tylko wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów, ale również je przekraczać
nieustannie się rozwijać, by odnieść sukces na swoim stanowisku
CZEGO OCZEKUJEMY
Masz w sobie duże pokłady empatii, by móc aktywnie słuchać i wspierać klientów
Lubisz język polski i swobodnie formułujesz i wyrażasz swoje myśli zarówno w mowie, jak i piśmie
Znasz angielski na poziomie co najmniej komunikatywnym (będzie on wielkim atutem dla rozwoju w strukturach JYSK i pozostawania w kontakcie z kolegami z całej Europy)
Rozumiesz potrzeby klientów i bierzesz je pod uwagę przy dostarczaniu rozwiązań
Lubisz pracę zespołową, dzieląc się wiedzą ze swoimi kolegami
Chcesz pracować w przyjaznym i dynamicznym środowisku
Zachowujesz spokój w sytuacjach stresujących.
Jesteś dyspozycyjny i gotów do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00–19:00 i w soboty 09:00–17:00
Potrafisz posługiwać się komputerem, szybko i dokładnie pisząc na klawiaturze, nie masz problemu z nauką obsługi nowych programów czy korzystania z udostępnianych dokumentów
UWAŻASZ, ŻE TO PRACA WŁAŚNIE DLA CIEBIE? Aplikuj już dziś!
Szczegóły dotyczące procesu rekrutacyjnego znajdziesz tutaj.
O NAS
Wierzymy, że pracownicy są kluczem do naszego sukcesu, od momentu kiedy otworzyliśmy pierwszy sklep w 1979 roku do chwili obecnej, kiedy posiadamy ponad 3000 sklepów na świecie. Dlatego oferujemy stały rozwój i możliwości awansu. Doceniamy i nagradzamy zaangażowanie oraz wysiłek naszych pracowników. Nasze trzy podstawowe wartości JYSK - kupiec, kolega i duch firmy - określają zachowania i postawę, jakich oczekujemy od siebie nawzajem. Ufamy sobie i wierzymy w delegowanie odpowiedzialności.
JYSK ceni wszystkich, bez względu na wiek, tożsamość płciową, rasę, orientację seksualną, sprawność fizyczną lub umysłową, pochodzenie etniczne i doświadczenie. Wspólnie dbamy o naszą kulturę różnorodności, która zachęca, wspiera i celebruje różnorodne głosy naszych pracowników. Ponieważ wspaniała mieszanka umysłów, talentów i wyjątkowych osobowości czyni nas silniejszym zespołem.
Chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę kariera JYSK.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Radomsko,
Łódzkie