- Strona główna
- Praca
- E-commerce (handel internetowy)
- E-commerce (handel internetowy) - Mazowieckie
- E-commerce (handel internetowy) - Piaseczno
Pracownik ds. obsługi zwrotów, reklamacji oraz serwisu
Lokalizacja
Piaseczno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się sprzedażą internetową AGD poszukuje pracownika do weryfikacji zwrotów i reklamacji, współpracy z serwisem, wsparcia sprzedaży, obsługi klienta, wystawiania faktur, pilnowania obiegu dokumentów.
Siedziba firmy znajduje się w Piasecznie przy ul. Kineskopowej (Centrum logistyczne Celtic Park).
Poszukujemy ambitnej osoby, zdyscyplinowanej, samodzielnej, kreatywnej i zorganizowanej.
Zakres obowiązków:
- rozpatrywanie zgłoszeń/ reklamacji i nadzorowanie ich realizacji
- współpraca z magazynem - weryfikacja zwracanego towaru przez klienta
- współpraca z serwisem
- czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów w gospodarce magazynowej
- udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe
- zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta
Oczekujemy:
- zaangażowania w wykonywane obowiązki i chęci do pracy
- pozytywnego nastawienia, kreatywności
- dobrej organizacji pracy (ustalanie priorytetów) i samodzielności w wykonywaniu obowiązków
- umiejętności rozwiązywania problemów
- odpowiedzialności za powierzone działania
Mile widziane:
- doświadczenie w obsłudze klienta posprzedażowego
- znajomości problematyki gwarancji i rękojmi
- znajomość dokumentów magazynowych
- umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę B2B – jesteśmy nastawieni na długofalową współpracę
- możliwość zatrudnienia nawet bez doświadczenia - pomożemy Ci się wdrożyć
- duże możliwości rozwoju
- odpowiednio wyposażone stanowisko biurowe
- pracę w młodym, dynamicznym i kreatywnym zespole
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez formularz olx.
Lokalizacja
Piaseczno,
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?