Pracownik ds. obsługi klienta detalicznego, e-commerce
Wynagrodzenie
4 900 - 5 800 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Firma Gobli.pl zajmuje się internetową sprzedażą profesjonalnych kosmetyków oraz akcesoriów fryzjerskich.
Poszukujemy do naszego zespołu pracownika ds. obsługi klienta detalicznego, dla rynku polskiego i zagranicznego.
Krótki opis stanowiska :
obsługa zamówień ze sklepu internetowego oraz zewnętrznych platform sprzedażowych (m.in Allegro, eMag, Amazon itp.),
obsługa zgłoszeń od klientów poprzez kontakt telefoniczny oraz obsługa poczty mailowej,
obsługa reklamacji oraz paczek zwrotnych, generowanie dokumentów zwrotnych,
obsługa innych bieżących aktywności biura.
Wymagania :
bardzo dobra znajomość obsługi komputera i sprawne poruszanie się w sieci (warunek konieczny),
odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
umiejętność organizacji pracy własnej, praca pod presją czasu
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość branży e-commerce,
Dodatkowe atuty :
znajomość programów do zarządzania sprzedażą m.in. Baselinker, Sellasist
znajomość programów magazynowych m.in. WAPRO
znajomość serwisów sprzedażowych i aukcyjnych, np. Allegro, Emag, Amazon, Ebay
podstawowa wiedza o branży beauty,
Oferujemy:
pracę od poniedziałku do piątku, w zakresie godzin 7:00-15:00 lub 8:00-16:00,
zatrudnienie (umowa o pracę, dla osób uczących się możliwość umowy zlecenie)
pracę w młodym zespole w rozwijającej się firmie,
wdrożenie na stanowisko pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?