Pracownik ds. Inwestycji
Lokalizacja
Radwanice
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Wójt Gminy Radwanice
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. inwestycji
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe na kierunku inżynieryjnym, technicznym lub administracyjnym,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) stan zdrowia umożliwiający podjęcie pracy na wskazanym stanowisku,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) prawo jazdy kat. B,
f) staż pracy- co najmniej 3 lat,
g) znajomość programów komputerowych word, exel.
Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (stanowisko urzędowe, inwestycyjne itp.),
b) wysoka kultura osobista,
c) komunikatywność,
d) umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie inwestycji gminnych:
- zlecanie opracowania kosztorysów i dokumentacji projektowej,
- uzgadnianie rozwiązań do opracowania dokumentacji projektowych,
- porównywanie pod względem zgodności projektów budowlanych z przedmiarem robót,
- merytoryczna analiza kosztorysów inwestorskich, ofertowych i powykonawczych,
- przekazywanie placów budowy, uzgodnienia w trakcie realizacji umów,
- udział w naradach budowy,
- zgłaszanie zakończenia inwestycji do Inspektora Powiatowego,
- organizowanie przeglądów gwarancyjnych,
- prowadzenie bieżącej analizy rzeczowej i finansowej realizowanych inwestycji,
- przydzielanie zakresów obowiązków inspektorom nadzoru budowlanego w ramach realizacji inwestycji,
- remonty istniejącej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w tym studni głębinowych,
- bieżące remonty dróg gminnych i inwestycji drogowych,
- stały kontakt z projektantami i kosztorysantami,
b) nadzór nad infrastrukturą wodociągowo-kanalizacyjną w tym umowy na współfinansowanie tej infrastruktury,
c) sprawozdawczość statystyczna z zakresu prowadzonych spraw.
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny i życiorys (CV)- w dokumentach powinna znaleźć się informacja o posiadanym prawie jazdy kat. B,
b) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) – kserokopie,
c) kwestionariusz osobowy ogólnodostępny,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym podjęcie pracy na wskazanym stanowisku,
f) oświadczenia o niekaralności,
g) dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy- kserokopie lub zaświadczenie z pracy),
h) oświadczenie o znajomości wymaganych programów komputerowych,
i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w siedzibie Urzędu Gminy Radwanice, ul. Przemysłowa 17,59-160 Radwanice, praca przy komputerze z wykorzystaniem monitora ekranowego, częściowo również w terenie, praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy lub pocztą na adres Urzędu (59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa 17) z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji” w terminie do dnia 17.10.2025 r. do godz. 12:00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy przy ul. Przemysłowej 17 w Radwanicach.
Po przeprowadzonym naborze odbiór dokumentów aplikacyjnych przez osoby składające oferty będzie możliwy osobiście w godzinach pracy urzędu. Dokumenty należy odebrać w ciągu miesiąca od daty zakończenia naboru. Po upływie tego terminie dokumenty ulegną zniszczeniu.
KLAUZULA RODO
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Gminy Radwanice, ul. Przemysłowa 17 59-160 Radwanice, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Wójt.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail iod.drmendyk.pl lub listownie na adres siedziby administratora.
Dane osobowe (oraz dane do kontaktu - o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podstawą do przetwarzania danych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny) w związku z art. 11 ust 1. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres naboru. Okres przetwarzania będzie przedłużony o czas niezbędny do ewentualnego ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń. Po tym okresie dane będą przetwarzane wyłącznie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Gminy w Radwanicach. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?