- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Praga-Południe
Wynagrodzenie
5 000 - 8 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Praga-Południe
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
• DEPOZYTORY KLUCZY • SKRYTKI ELEKTRONICZNE • SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA •
Firma SafeKey,
jest dynamicznie rozwijającą się firmą oferującą szeroką gamę urządzeń odpowiedzialnych za poprawę bezpieczeństwa. Flagowymi produktami firmy są Elektroniczne Depozytory Kluczy zarządzające gospodarką kluczową, Skrytki Automatyczne umożliwiające deponowanie drogocennych przedmiotów, Sejfy Automatyczne łączące bezpieczeństwo tradycyjnego sejfu oraz automatykę depozytorów kluczy. Nasi pracownicy posiadają bogate doświadczenie w zakresie doradztwa, projektowania oraz administrowania oferowanych urządzeń.
Do grona naszych klientów należą m.in.:
Instytucje Użytku Publicznego - Urzędy, Sądy, Administracja Skarbowa, Szpitale
Służby Mundurowe - Wojsko, Policja, Straż Graniczna, Jednostki Penitencjarne
Najlepsze Hotele - Hilton, Marriott, Hyatt, Nobu
Muzea - Łazienki Królewskie, Zamek Królewski, Katyńskie, Historii Żydów Polskich, Józefa Piłsudskiego
Salony Samochodowe - Mercedes, Audi, Porsche, Lamborghini
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik ds. Administracyjno-Biurowych
Miejsce pracy: Warszawa, Praga, Gocław
Region: mazowieckie
Główne obowiązki:
Ewidencja dokumentów firmowych w systemie sprzedażowo magazynowym Insert (Subiekt)
Wystawianie oraz weryfikacja faktur pod względem formalnym, rachunkowym oraz sprawdzanie zgodności faktury z umową i dokumentami towarzyszącymi dostawie
Nadzór nad terminowymi płatnościami faktur, wystawianie not korygujących, not odsetkowych
Księgowanie zleceń sprzedaży, wyciągów bankowych
Przygotowywanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań statystycznych dla instytucji zewnętrznych (GUS)
Dbanie o terminowość i poprawność realizowanych działań
Ścisła współpraca z biurem rachunkowym w zakresie rozliczeń firmy
Prowadzenie rozliczeń podróży służbowych
Przygotowywanie zestawień i raportów
Od kandydata oczekujemy:
Wykształcenia ekonomicznego lub technicznego (może być w trakcie nauki)
Dobrej znajomości komputera oraz pakietu MS Office
Znajomość CRM Insert (mile widziana)
Jeśli nie spełniasz powyższego a uważasz że się odnajdziesz zadzwoń do nas lub wyślij swoje CV z uzasadnieniem dlaczego się nadajesz do tej pracy.
Szukamy osoby:
Pogodnej, z dobrym poczuciem humoru
Dokładnej i dobrze zorganizowanej
Sumiennej i samodzielnej
Która chętnie się uczy i ma silne poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania
Komunikatywnej, o wysokiej kulturze osobistej
Energicznej i zmotywowanej!
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Możliwość awansu
Atrakcyjne wynagrodzenie
Po okresie próbnym umowę o pracę
Dużą samodzielność w działaniu
Pracę w ciekawej firmie i w przyjaznej atmosferze
Osoby zainteresowane ww. stanowiskiem pracy prosimy o kontakt 22 225 32 10 lub przesyłanie aplikacji na adres: praca(at)safekey.pl
Więcej informacji na nasz temat:
www.linkedin.com/company/71351963/admin/
www.safekey.pl
z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm.)”
Lokalizacja
Warszawa, Praga-Południe
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?