Pracownik ds. administracji i logistyki
Lokalizacja
Sosnowiec
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Opis
Gruppo Sigel jest firmą działającą w branży drewnianej, zajmującą się obróbką oraz uszlachetnianiem płyt drewnianych i drewnopochodnych.
Do biura w Sosnowcu poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik ds. administracji i logistyki, odpowiedzialnej za obsługę procesów związanych z zamówieniami, dokumentacją magazynową, produkcyjną oraz organizacją transportów.
Obowiązki:
Wsparcie kierownika w zakresie zamówień od klientów i dostawców
Wprowadzanie zamówień do systemu oraz monitorowanie ich realizacji
Wystawianie dokumentów transportowych (WZ, CMR) i ich weryfikacja z planami załadunku
Wprowadzanie dokumentów transportowych od dostawców oraz ich weryfikacja
Kontrola zgodności dostaw z zamówieniem
Obsługa reklamacji i zwrotów
Organizowanie transportu oraz kontakt z firmami kurierskimi i spedycyjnymi
Monitorowanie statusu dostaw oraz rozwiązywanie problemów transportowych
Optymalizacja kosztów transportu
Utrzymanie porządku w dokumentacji oraz dbałość o zgodność z procedurami
Wymagania:
Doświadczenie w pracy administracyjnej, najlepiej w logistyce lub magazynie
Dobra znajomość języka włoskiego
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook)
Znajomość programu AS/400 (lub podobnych systemów ERP)
Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i dobre zdolności organizacyjne
Skrupulatność, dokładność oraz samodzielność w działaniu
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie w międzynarodowym środowisku
Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie zespołu
Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego
Dofinansowanie do posiłków
Dofinansowanie do karty Multisport
Prosimy o zawarcie w CV następujacej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gruppo Sigel Poland Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko"
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?