Pracownik ds. administracji, firman handlowo-usługowa branża zbożowa
Lokalizacja
Środa Wielkopolska
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Firma handlowo-usługowa działająca w branży zbożowej z własną flotą transportową zatrudni osobę na stanowisko pracownika do spraw administracji.
Praca w dużej mierze polega na tworzeniu oraz analizie dokumentów i danych rozliczeniowych, obsłudze korespondencji mailowej oraz kontaktach z klientami.
Zakres obowiązków:
Wystawianie i obsługa faktur, praca w programie Subiekt GT.
Prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych.
Obsługa sekretariatu i bieżące wsparcie administracyjne.
Obsługa sprzętów biurowych i korespondencji (przychodzącej i wychodzącej).
Kontakty z klientami.
Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami.
Praca z certyfikatami jakościowymi
Współpraca z działem transportu
Wymagania:
Znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość programu Subiekt GT
Dobra organizacja pracy.
Skrupulatność, sumienność i dokładność.
Komunikatywność i umiejętność pracy w z drugim człowiekiem.
Prawo jazdy kat.B
Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Warunki zatrudnienia:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00–16:00 ( w okresie żniw zbożowych oraz kukurydzianych praca zmianowa)
Możliwość rozwoju i szkoleń
Jak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego przez OLX.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?