
Lokalizacja
Kalisz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Kalisz
Opis
Kogo szukamy?
TOYOTA Mikołajczak poszukuje osoby, która z pasją podchodzi do pracy z klientem, lubi kontakt z ludźmi, jest ambitna i jest otwarta na wyzwania.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie budowanie relacji z klientami i bycie z nimi w kontakcie.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej nasz zespół przekaże Ci wszystkie szczegóły dotyczące naszych wiodących w firmie świadczeń i możliwości rozwoju kariery.
Oto kilka najważniejszych informacji:
Oferujemy:
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w autoryzowanym salonie marki Toyota w dziale Bussines Center
• Środowisko pracy zbudowane na pracy zespołowej i szacunku w firmie rodzinnej pod marką TOYOTA Mikołajczak
• Umowa o pracę – stabilne warunki zatrudnienia
• Wynagrodzenie podstawowe + premię za jakościową realizację zadań
• Szanse na zdobycie nowych umiejętności – wiele zależy od Ciebie
• Szkolenia, które pomogą Ci w rozwoju kariery | udział w ciekawych projektach rozwojowych Toyoty/Lexus,
• Program „Poleć pracę znajomemu” – polecasz i otrzymujesz bonus
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, programu MultiSport
Co będziesz robić?
• Kontaktować się z Klientami Dealera zgodnie ze standardami firmy
• Obsługiwać korespondencję elektroniczną (mail, chat)
• Rezerwować i potwierdzać wizyty serwisowe
• Kontaktować się z Klientami po obsłudze serwisowej – badanie satysfakcji Klienta
• Telefonicznie obsługiwać kampanie serwisowe
• Obsługiwać leady handlowe, umawiać spotkania handlowe,
• Pracować z systemami CRM Dealera,
• Realizować założone wskaźniki,
• Budować pozytywny wizerunek firmy oraz utrzymywać dobre relacje z Klientami
Nasze wymagania:
• Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta (mile widziane),
• otwartość oraz swoboda w rozmowie telefonicznej,
• komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z klientem,
• zaangażowanie oraz chęć ciągłego rozwijania się,
• umiejętność pracy w zespole,
• umiejętność sprzedaży dodatkowych produktów oraz usług,
• dobra organizacja czasu pracy,
• znajomość programów komputerowych,
• umiejętność szukania rozwiązań podczas sytuacji konfliktowych.
Mile widziane:
• oświadczenie o niepełnosprawności.
Co jest dla nas ważne?
• Posiadanie doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
• Wysoko rozwinięta umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem, zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji
• Samodzielność w realizacji zadań i w rozwiązywaniu problemów, bardzo dobra organizacja pracy
• Dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych Ci obowiązków – nastawienie na realizację celów
• Dbałość o wysoki standard obsługi i wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszej marki
• Wysoka kultura wypowiedzi
• Dobra znajomość pakietu Office
• Otwartość na rozwój
Ważne:
1. Na przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.”
Przyjdź, poznaj nas i sprawdź czy praca w TOYOTA Mikołajczak jest miejscem dla Ciebie :)
Zapraszamy do aplikowania!
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?