Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Toyocar
Dodane 11 sierpnia 2025

Pracownik Call Center

Lokalizacja

Kalisz

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Kalisz

Opis

Kogo szukamy?

TOYOTA Mikołajczak poszukuje osoby, która z pasją podchodzi do pracy z klientem, lubi kontakt z ludźmi, jest ambitna i jest otwarta na wyzwania.

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie budowanie relacji z klientami i bycie z nimi w kontakcie.

Podczas rozmowy kwalifikacyjnej nasz zespół przekaże Ci wszystkie szczegóły dotyczące naszych wiodących w firmie świadczeń i możliwości rozwoju kariery.

Oto kilka najważniejszych informacji:

Oferujemy:

• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w autoryzowanym salonie marki Toyota w dziale Bussines Center

• Środowisko pracy zbudowane na pracy zespołowej i szacunku w firmie rodzinnej pod marką TOYOTA Mikołajczak

• Umowa o pracę – stabilne warunki zatrudnienia

• Wynagrodzenie podstawowe + premię za jakościową realizację zadań

• Szanse na zdobycie nowych umiejętności – wiele zależy od Ciebie

• Szkolenia, które pomogą Ci w rozwoju kariery | udział w ciekawych projektach rozwojowych Toyoty/Lexus,

• Program „Poleć pracę znajomemu” – polecasz i otrzymujesz bonus

• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, programu MultiSport

Co będziesz robić?

• Kontaktować się z Klientami Dealera zgodnie ze standardami firmy

• Obsługiwać korespondencję elektroniczną (mail, chat)

• Rezerwować i potwierdzać wizyty serwisowe

• Kontaktować się z Klientami po obsłudze serwisowej – badanie satysfakcji Klienta

• Telefonicznie obsługiwać kampanie serwisowe

• Obsługiwać leady handlowe, umawiać spotkania handlowe,

• Pracować z systemami CRM Dealera,

• Realizować założone wskaźniki,

• Budować pozytywny wizerunek firmy oraz utrzymywać dobre relacje z Klientami

Nasze wymagania:

• Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta (mile widziane),

• otwartość oraz swoboda w rozmowie telefonicznej,

• komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z klientem,

• zaangażowanie oraz chęć ciągłego rozwijania się,

• umiejętność pracy w zespole,

• umiejętność sprzedaży dodatkowych produktów oraz usług,

• dobra organizacja czasu pracy,

• znajomość programów komputerowych,

• umiejętność szukania rozwiązań podczas sytuacji konfliktowych.

Mile widziane:

• oświadczenie o niepełnosprawności.

Co jest dla nas ważne?

• Posiadanie doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta

• Wysoko rozwinięta umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem, zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji

• Samodzielność w realizacji zadań i w rozwiązywaniu problemów, bardzo dobra organizacja pracy

• Dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych Ci obowiązków – nastawienie na realizację celów

• Dbałość o wysoki standard obsługi i wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszej marki

• Wysoka kultura wypowiedzi

• Dobra znajomość pakietu Office

• Otwartość na rozwój

Ważne:

1. Na przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.”

Przyjdź, poznaj nas i sprawdź czy praca w TOYOTA Mikołajczak jest miejscem dla Ciebie :)

Zapraszamy do aplikowania!

Aplikuj
ID: 896992786

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon