Pracownik Call center
Cormak
Lokalizacja
Siedlce
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Miejsce pracy
Siedlce
Opis
Zakres obowiązków
telefoniczna obsługa reklamacji
prowadzenie dokumentacji dot. reklamacji
dążenie do najwyższego poziomu zadowolenia Klientów
współpraca z innymi działami Firmy
Wymagania
umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z Klientami
samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
łatwość nawiązywania kontaktów
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
wsparcie merytoryczne
prywatną opiekę medyczną
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
karty MultiSport
Aplikujących kandydatów prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CORMAK Jerzy Zalewski z siedzibą w Siedlcach przy ul. Brzeskiej 120 dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji”.
CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych.”
W firmie CORMAK Jerzy Zalewski obowiązuje procedura ochrony sygnalistów dostępna w siedzibie firmy podczas procesu rekrutacji.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?