Pracownik Biurowy z językiem angielskim
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Opis
Stanowisko: Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:
Obsługa bieżącej korespondencji mailowej i telefonicznej, również w języku angielskim.
Przygotowywanie dokumentów, raportów oraz zestawień.
Wsparcie administracyjne działu oraz współpraca z innymi zespołami firmy.
Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych.
Organizacja obiegu dokumentów i archiwizacja.
Kontakt z klientami i kontrahentami w sprawach administracyjnych.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej będzie dodatkowym atutem.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (znajomość innych języków mile widziana).
Komunikatywność, dobra organizacja pracy i samodzielność.
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie.
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
Możliwość podnoszenia kwalifikacji i udziału w szkoleniach.
Pracę w przyjaznym i międzynarodowym środowisku.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.
Prosimy o dołączenie klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?