Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 24 września 2025

Pracownik Biurowy / Spedytor

PPHU BIGERT

Wynagrodzenie

4 666 - 5 900 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Tarchały Wielkie

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Lokalizacja

raszkowska 10

Tarchały Wielkie

Wskazówki dojazdu

Opis

Jesteśmy polską firmą z długoletnim doświadczeniem w produkcji podłóg drewnianych premium, które trafiają do klientów w całej Europie. Obecnie poszukujemy zaangażowanej i samodzielnej osoby do działu logistyki i obsługi klienta, która będzie odpowiedzialna za organizację transportu oraz codzienny kontakt z naszymi partnerami. Poszukujemy osoby, która zapewni wysoką jakość obsługi klienta oraz wesprze nas w organizacji biura.

Twój zakres obowiązków

  • Spedycja międzynarodowa:

  • Organizacja i koordynacja transportu międzynarodowego – obsługa 2 pojazdów ciężarowych,

  • Planowanie tras, rozliczanie i nadzór nad przebiegiem transportów,

  • Stały kontakt z kierowcami, monitorowanie realizacji zleceń,

  • Pełna znajomość i stosowanie aktualnych przepisów prawa transportowego, w tym CMR, czasu pracy kierowców, przepisów celnych, wagowych, drogowych itp.,

  • Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji transportowej,

  • Reagowanie na bieżące sytuacje/problemowe zdarzenia w trasie.

  • Obsługa klienta :

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów na rynku polskim oraz zagranicznym

  • Przygotowywanie ofert handlowych, wycen, potwierdzeń zamówień,

  • Informowanie klientów o statusie zamówień i terminach realizacji,

  • Współpraca z działem produkcji i magazynem w zakresie planowania wysyłek,

  • Wystawianie dokumentów sprzedażowych i transportowych,

  • Organizacja pracy biura

  • Wykonywanie poleceń pracodawcy

Kompleksowa opieka nad klientem – od zapytania do dostawy.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej),

  • Doświadczenie w pracy biurowej oraz obsłudze klienta

  • Znajomość przepisów związanych z transportem międzynarodowym,

  • Umiejętność planowania i logicznego myślenia,

  • Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność,

  • Komunikatywność – w kontaktach z klientami i kierowcami,

  • Płynna znajomość języka angielskiego

  • Obsługa komputera i pakietu MS Office (szczególnie Outlook, Excel).

  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność

  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)

Obsługa Comarch Optima

Aplikuj
ID: 1026949017

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon