Wynagrodzenie
4 700 - 6 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Opole
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Inny
Lokalizacja
Opole
Opis
Poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta detalicznego
Krótki opis stanowiska :
obsługa zamówień ze sklepu internetowego oraz zewnętrznych platform sprzedażowy
obsługa zgłoszeń od klientów poprzez kontakt telefoniczny oraz obsługę poczty mailowej,
obsługa reklamacji oraz paczek zwrotnych, generowanie dokumentów zwrotnych,
obsługa innych bieżących prac biura,
Wymagania :
bardzo dobra znajomości obsługi komputera i sprawnego poruszania się w sieci,
odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
umiejętność organizacji pracy własnej,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość branży e-commerce, mile widziane
Mile widziane :
znajomość programów do obsługi stanów magazynowych np. Subiekt
znajomość serwisów sprzedażowych i aukcyjnych,
znajomość Baselinker
Oferujemy:
praca od poniedziałku do piątku, w zakresie godzin 8:00 -16:00
stabilne zatrudnienie (umowa o pracę, dla osób uczących się, możliwość umowy zlecenie),
pracę w młodym zespole w rozwijającej się firmie,
wdrożenie na stanowisko pracy,
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?