Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 19 sierpnia 2025

Pracownik biurowy, obsługa klienta, sprawozdania.

Natezja

Lokalizacja

Gliwice, Sikornik

Wymiar pracy

Niepełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Gliwice, Sikornik

Wskazówki dojazdu

Opis

Firma Natezja posiadająca ponad 13 letnie doświadczenie w odbieraniu odpadów, zagospodarowaniu terenów zewnętrznych, utrzymaniu czystości poszukuje pracownika do pracy w biurze.

Opis stanowiska:

Zakres zadań:

  • Obsługa administracyjna systemu gospodarki odpadami

    • prowadzenie ewidencji odpadów i sprawozdawczości w systemach informatycznych (np. BDO),

    • przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji związanej z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów,

    • prowadzenie rejestrów i sprawozdań sprzedażowych.

    • przygotowywanie raportów i analiz dla przełożonych.

  • Współpraca z interesariuszami

    • kontakt z mieszkańcami, przedsiębiorcami i podmiotami odbierającymi odpady,

    • udzielanie informacji dotyczących segregacji i zasad gospodarowania odpadami,

    • ofertowanie usług

    • podtrzymywanie dobrych relacji z klientem

  • Zadania dodatkowe

    • przygotowywanie harmonogramów odbioru odpadów i ich aktualizacja,

    • wspieranie działań związanych z planowaniem i optymalizacją systemu gospodarowania odpadami w przedsiębiorstwie.

Warunki pracy:

  • Charakter pracy: biurowy, z wykorzystaniem komputera i systemów informatycznych (praca siedząca przez większą część dnia).

  • Środowisko pracy: praca w prywatnej firmie zajmującej się odpadami w oddziale w Gliwicach ul. Biegusa 68

  • Kontakt z ludźmi: częsty kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z mieszkańcami, kontrahentami oraz instytucjami.

  • Możliwe wyjazdy służbowe: dowóz Big Bagów do Klientów

  • Czas pracy: praca jednozmianowa w standardowych godzinach pomiędzy 7:00 a 16:00- pół etatu do 3/4 etatu

Cechy i kompetencje pracownika:

  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami- możliwe przyuczenie

  • Dokładność i rzetelność w prowadzeniu dokumentacji i sprawozdawczości.

  • Komunikatywność i kultura osobista -sprawny kontakt z mieszkańcami, kontrahentami i instytucjami.

  • Organizacja pracy własnej -umiejętność działania pod presją czasu, terminowe realizowanie obowiązków.

  • Umiejętność obsługi komputera i systemów informatycznych (pakiet MS Office, system BDO).

  • Otwartość na zmiany i rozwój - gotowość do podnoszenia kwalifikacji i udziału w szkoleniach branżowych.

  • Zaangażowanie proekologiczne - świadomość znaczenia segregacji odpadów i troska o środowisko.

Atuty firmy:

  • Stabilne zatrudnienie - praca w instytucji o ugruntowanej pozycji

  • Zaangażowany zespół - współpraca z osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w ochronie środowiska.

  • Przyjazna atmosfera pracy - otwartość na inicjatywy i współpracę, nastawienie na wspólne cele.

  • Elastyczność - elastycznych godzin pracy przy wybranych zadaniach.

Aplikuj
ID: 1020893590

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon