Pracownik biurowy, obsługa klienta, sprawozdania.
Lokalizacja
Gliwice, Sikornik
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Opis
Firma Natezja posiadająca ponad 13 letnie doświadczenie w odbieraniu odpadów, zagospodarowaniu terenów zewnętrznych, utrzymaniu czystości poszukuje pracownika do pracy w biurze.
Opis stanowiska:
Zakres zadań:
Obsługa administracyjna systemu gospodarki odpadami
prowadzenie ewidencji odpadów i sprawozdawczości w systemach informatycznych (np. BDO),
przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji związanej z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów,
prowadzenie rejestrów i sprawozdań sprzedażowych.
przygotowywanie raportów i analiz dla przełożonych.
Współpraca z interesariuszami
kontakt z mieszkańcami, przedsiębiorcami i podmiotami odbierającymi odpady,
udzielanie informacji dotyczących segregacji i zasad gospodarowania odpadami,
ofertowanie usług
podtrzymywanie dobrych relacji z klientem
Zadania dodatkowe
przygotowywanie harmonogramów odbioru odpadów i ich aktualizacja,
wspieranie działań związanych z planowaniem i optymalizacją systemu gospodarowania odpadami w przedsiębiorstwie.
Warunki pracy:
Charakter pracy: biurowy, z wykorzystaniem komputera i systemów informatycznych (praca siedząca przez większą część dnia).
Środowisko pracy: praca w prywatnej firmie zajmującej się odpadami w oddziale w Gliwicach ul. Biegusa 68
Kontakt z ludźmi: częsty kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z mieszkańcami, kontrahentami oraz instytucjami.
Możliwe wyjazdy służbowe: dowóz Big Bagów do Klientów
Czas pracy: praca jednozmianowa w standardowych godzinach pomiędzy 7:00 a 16:00- pół etatu do 3/4 etatu
Cechy i kompetencje pracownika:
Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami- możliwe przyuczenie
Dokładność i rzetelność w prowadzeniu dokumentacji i sprawozdawczości.
Komunikatywność i kultura osobista -sprawny kontakt z mieszkańcami, kontrahentami i instytucjami.
Organizacja pracy własnej -umiejętność działania pod presją czasu, terminowe realizowanie obowiązków.
Umiejętność obsługi komputera i systemów informatycznych (pakiet MS Office, system BDO).
Otwartość na zmiany i rozwój - gotowość do podnoszenia kwalifikacji i udziału w szkoleniach branżowych.
Zaangażowanie proekologiczne - świadomość znaczenia segregacji odpadów i troska o środowisko.
Atuty firmy:
Stabilne zatrudnienie - praca w instytucji o ugruntowanej pozycji
Zaangażowany zespół - współpraca z osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w ochronie środowiska.
Przyjazna atmosfera pracy - otwartość na inicjatywy i współpracę, nastawienie na wspólne cele.
Elastyczność - elastycznych godzin pracy przy wybranych zadaniach.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?