Pracownik biurowy Działu Sprzedaży, Administracji i Logistyki
Wynagrodzenie
5 500 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Rzgów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Rzgów
Opis
Zakres obowiązków:
Obsługa zamówień klientów (przyjmowanie, przetwarzanie, koordynacja realizacji),
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami (doradztwo, informowanie o statusie zamówień, rozwiązywanie problemów),
Wystawianie faktur i rozliczanie zamówień,
Obsługa i aktualizacja strony internetowej firmy (wprowadzanie treści, produktów, promocji).
Komunikacja z klientami i dostawcami
Analiza i interpretacja danych
Praca na systemach operacyjnych i w Excelu
Wypełnianie dokumentacji transportowej
Wymagania:
Doświadczenie w pracy biurowej
Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
Skrupulatność i odpowiedzialność
Dobre umiejętności interpersonalne
Umiejętność pracy w zespole
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Mile widziana znajomość programu Hermes oraz Optima
Umiejętność logicznego myślenia
Minimum średnie wykształcenie
Informacje dodatkowe:
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę. Praca na pełnym etacie w siedzibie firmy. Szansa na zdobycie cennego doświadczenia w branży. Praca w dynamicznym i wspierającym zespole. Zachęcamy do aplikowania!
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?