- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Pracownik biurowy/asystent/ka - ubezpieczenia
Wynagrodzenie
4 000 - 5 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jesteśmy multiagencją ubezpieczeniową, specjalizującą się w polisach majątkowych oraz życiowych. Niemniej jednak mamy w swojej ofercie także ubezpieczenia, podróżne, firmowe, gwarancje itd.
Posiadamy bardzo szeroki wybór towarzystw ubezpieczeniowych, dzięki czemu nasi klienci otrzymują najkorzystniejsze oferty dopasowane do ich potrzeb.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy szukamy nowych osób do naszego teamu.
Gwarantujemy szerokie możliwości rozwoju, uczestniczenie w szkoleniach oraz budowanie swojej ścieżki rozwoju w branży. Jesteśmy niewielkim zespołem stawiającym na jakość, bardzo cenimy sobie przyjazną atmosferę i wzajemną pomoc.
Szukamy osoby:
- posiadającej status ucznia/studenta
- zaangażowanej w wykonywaną pracę
- z umiejętnością organizacji własnej pracy
- ambitnej, chcącej poszerzać swoją wiedzę i kwalifikacje
- komunikatywnej, nie mającej problemu z rozmową z klientem
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowie zlecenie
- możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach, zdobywanie kwalifikacji
- pomoc ze strony doświadczonego zespołu
- stałe wynagrodzenie plus prowizja od przygotowanych polis.
CV prosimy przesyłać na maila.
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?