- Strona główna
- Praca
- Hotelarstwo
- Obsługa hotelowa
- Obsługa hotelowa - Zachodniopomorskie
- Obsługa hotelowa - Międzyzdroje
Wynagrodzenie
4 000 - 4 242 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Międzyzdroje
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma Your Holidays działająca od 8 lat na rynku w branży turystycznej poszukuje pracownika biurowego.
Zakres obowiązków:
Pomoc w zapewnieniu sprawnego i profesjonalnego funkcjonowania biura
Dbanie o prawidłowy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Wsparcie w zakresie zarządzania dokumentami/plikami, fakturami oraz ich archiwizacji,
Koordynowanie zaopatrzeniem w artykuły biurowe i spożywcze (zamawianie materiałów),
Współpraca z kurierami, zarządcami budynku i serwisem technicznym,
Wsparcie w organizacji spotkań i podróży służbowych, rezerwacji transportu i zakwaterowania,
Nadzór nad sprzętem biurowym, w tym drukarkami i urządzeniami elektronicznymi,
Dbanie o poufność informacji firmowych i personalnych.
Planowanie i koordynacja terminów spotkań.
Przyjmowanie i obsługa gości - obsługa spotkań biznesowych.
Wsparcie pracowników biura w zakresie prac biurowych,
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i podejmowania nowych wyzwań
pracę w doświadczonym zespole, w którym dużo się nauczysz;
elastyczne godziny pracy
sprzęt firmowy niezbędny do pracy
system premiowy
Nasze wymagania:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywaną pracę
Umiejętność pracy w dynamicznym otoczeniu
Dbałość o szczegóły, porządek i ciągłe podnoszenie standardów
Umiejętność pracy w zespole
Proaktywne nastawienie do pracy
Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację
Mile widziane
Czynne prawo jazdy kat B
Lokalizacja
Międzyzdroje,
Zachodniopomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?