Wynagrodzenie
5 500 - 6 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Racibórz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Racibórz
Opis
Poszukiwany pracownik/pracownica biurowo–terenowa – obsługa nieruchomości i pośrednictwo pracy (Racibórz + woj. śląskie)
Miejsce pracy: Racibórz (na ten moment praca zdalna – do zakończenia remontu biura)
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wynagrodzenie: 6000 zł (podstawa) + system premiowy po okresie próbnym
Zakres obowiązków:
Stanowisko łączy zadania z dwóch obszarów: obsługi nieruchomości oraz biura pośrednictwa pracy.
Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:
Obsługa kwater pracowniczych jak i mieszkań
nadzór nad obiektami (Racibórz i okolice)
kontakt z najemcami oraz firmami korzystającymi z zakwaterowania,
kontrola stanu technicznego obiektów, rozliczenia mediów, podwykonawców i usług
koordynacja drobnych napraw i serwisu.
obsługa administracyjna biura i pracowników,
przygotowywanie dokumentów i zestawień,
przygotowywanie dokumentów i zestawień
pozyskiwanie nowych klientów i pracowników
bieżące raportowanie i aktualizacja bazy danych
Wymagania:
czynne prawo jazdy kat. B (mobilność – praca w terenie i w biurze)
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),
dobra organizacja pracy, samodzielność, rzetelność, komunikatywność,
mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości, HR lub obsłudze klienta.
Godziny pracy:
Elastyczne godziny pracy – możesz samodzielnie planować dzień, jednak wszystkie powierzone zadania muszą być wykonane terminowo i rzetelnie.
Oferujemy:
umowę o pracę i stabilne zatrudnienie,
samochód służbowy – po okresie próbnym
Telefon i laptop służbowy,
praca zdalna do czasu zakończenia remontu biura w Raciborzu,
przyjazne środowisko pracy i realną możliwość rozwoju,
wynagrodzenie: 6000 zł brutto miesięcznie (podstawa) + premie za wyniki.
Zgłoszenia przyjmujemy do: 07.11.2025
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?
