Pracownik biurowo-administracyjny dla operatora platformy marketplace.
Wynagrodzenie
50 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Żoliborz
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Warszawa, Żoliborz
Opis
Kogo szukamy?
Szukamy osoby zorganizowanej i samodzielnej, która wesprze nasze działania w administrowaniu platformą marketplace. Na co dzień będziesz czuwać nad obiegiem dokumentów, komunikacją z Klientami, aktualnością danych w systemach, porządkiem, a także wspierać zespół w codziennych zadaniach i komunikacji.
Forma umowy:
umowa zlecenie.
Doświadczenie:
min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
Kluczowe zadania na tym stanowisku to:
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów na platformie,
interwencyjny kontakt z klientami (Helpdesk, chat).
Niezbędne:
dyspozycyjność 20h tygodniowo,
min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane kierunkowe ekonomiczne / administracyjne),
znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel),
znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację (B1/B2),
dobra organizacja pracy,
komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie,
samodzielność w realizacji zadań oraz umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
doświadczenie w pracy z systemami typu: CRM, WMS czy ERP,
znajomość innych języków obcych.
Co możemy zaoferować ?
Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zakresu obowiązków,
zniżki na produkty z oferty
biuro zlokalizowane na zielonym Żoliborzu,
po okresie wdrożeniowym możliwa praca w modelu hybrydowym,
interesująca praca w młodym i ambitnym zespole, w koleżeńskiej atmosferze,
możliwość rozwoju osobistego i samorealizacji,
kontakt z najnowszymi technologiami,
efektywny proces rekrutacji – szanujemy Twój czas: sprawnie otrzymasz informację zwrotną i naszą decyzję.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?