Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 20 października 2025

Pracownik biura obsługi klienta w szkole językowej TellMore

Tellmore Sp z o.o. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Rumia

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Praktyka / staż, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Rumia

Opis

W TellMore (Rumia / Wejherowo) każdy dzień wygląda trochę inaczej. Telefon dzwoni, dzieci idą na zajęcia, rodzice przychodzą z pytaniami, a ktoś inny potrzebuje wparcia. Zespół BOK dba o to, żeby wszystko działało jak dobrze naoliwiona maszyna i wspiera zarówno lektorów, jak i kursantów.

Szukamy osoby, która lubi, gdy coś się dzieje i pomoże nam zadbać o dobrą organizację, pozytywną atmosferę i kontakt z klientami.

Nie szukamy kogoś, kto tylko odbierze telefon, lecz osoby, która lubi ogarniać, planować i brać sprawy w swoje ręce.

Jeśli lubisz, gdy wszystko jest dopięte na ostatni guzik, a praca biurowa nie jest dla Ciebie nudna, to miejsce jest właśnie dla Ciebie.

Zakres obowiązków:

  • obsługa klientów szkoły osobiście, telefonicznie i mailowo,

  • prowadzenie rozmów sprzedażowych oraz rekomendacja odpowiedniego kursu dla klienta,

  • przygotowywanie prostych materiałów graficznych i filmów promocyjnych,

  • tworzenie treści na social media (posty, newslettery, teksty),

  • opieka nad multimediami szkoły (zdjęcia, filmy),

  • raportowanie i przygotowywanie zestawień w Excelu,

  • współpraca z lektorami i zespołem metodycznym przy organizacji zajęć,

  • wsparcie przy wydarzeniach i akcjach specjalnych,

  • dbanie o porządek i dobrą atmosferę w szkole.

Szukamy osoby, która:

  • potrafi działać samodzielnie i nie gubi się w szczegółach,

  • dobrze organizuje swoją pracę i potrafi planować,

  • widzi, co trzeba zrobić i po prostu działa, zamiast czekać na instrukcje,

  • potrafi lub chce nauczyć się tworzenia prostych grafik w Canva i krótkich filmików w CapCut,

  • swobodnie rozmawia przez telefon, potrafi badać potrzeby klientów, reagować na ich pytania i radzi sobie w trudniejszych rozmowach,

  • dobrze czuje się w środowisku dzieci i potrafi zachować spokój w dynamicznym otoczeniu,

  • swobodnie porusza się w świecie social mediów i jest gotowa tworzyć treści, które oddadzą ducha szkoły,

  • pracuje z danymi w Excelu i potrafi tworzyć podstawowe zestawienia,

  • chętnie uczy się obsługi programów lub zna takie programy jak LangLion, Bitrix czy mailerlite.

  • jest odpowiedzialna, komunikatywna i nastawiona na współpracę,

  • jest gotowa do pracy także w niektóre soboty oraz podczas wydarzeń i eventów szkolnych.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • pracujesz w życzliwym, wspierającym zespole.

  • otrzymujesz pełne wdrożenie do pracy, a Tosia i Kaja pomogą Ci wejść w rytm szkoły i zadbają, żebyś dobrze się odnalazł/ła.

  • możesz rozwijać się w obszarze obsługi klienta, organizacji pracy i marketingu.

  • jesteś częścią zespołu, który naprawdę współpracuje, a nie tylko mówi, że to robi.

  • Twoje pomysły i inicjatywy są mile widziane i mają znaczenie.

Mile widziane:

  • znajomość obsługi LangLion, Bitrix, mailerlite

  • doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy administracyjnej,

  • znajomość social mediów i kreatywne podejście do komunikacji.

Jak się zgłosić?

Wyślij swoje CV lub kilka zdań o sobie na adres: sekretariattellmore gmail.com

W tytule wpisz: Rekrutacja – obsługa klienta - preferowana placówka: Rumia lub Wejherowo

Do zobaczenia w TellMore! Tu uczymy się nie tylko języków, ale też tego, jak działać z sensem i uśmiechem.

Aplikuj
ID: 1033350724

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon