Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Opis
Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika administracyjnego do naszego biura rachunkowego.
Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
Obsługa dokumentacji księgowej i administracyjnej;
Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi;
Wspieranie pracy zespołu biura;
Kontakt z klientami biura (telefoniczny, e-mailowy, osobisty);
Tworzenie zestawień i raportów;
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego;
Dbanie o porządek w dokumentach i archiwizacji;
Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań;
Przygotowywanie dokumentów dla klientów;
Wypełnianie formularzy urzędowych.
Wymagania:
Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami;
Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki administracyjne lub ekonomiczne),
Podstawowa znajomość zasad księgowości (mile widziana),
Skrupulatność i odpowiedzialność;
Doświadczenie w pracy biurowej;
Znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego;
Umiejętność logicznego myślenia;
Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy;
Komunikatywność i sumienność.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Przyjazną atmosferę w pracy;
Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń;
Atrakcyjne wynagrodzenie;
CV prosimy wysyłać na adres biuro(małpka)klo.waw.pl wraz z klauzulą RODO: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kureza Legal Office sp. z o.o. NIP: 1133007792 z siedzibą w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?